Innestelling rand baarmoedermond

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Drvm, 2 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Drvm

Drvm Actief lid

16 okt 2015
    171
    1
    18
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal

Na heel veel negatieve testen na mijn nod van 13maart heb ik afgelopen woenadag toch een positieve test in handen gekregen. Vanwege pcos en eileider verleden gisteren meteen een echo in het zkh. Er viel eerst niets te zien, toen tpch een 3mm vruchtzakje echter was deze bijna tegen de rand van mijn baarmoeder aan genesteld.

Hcg meteen geprikt en deze was 115. Volgens de gyn ben ik net aan 4 weken. Dinsdag weer een echo.

Iemand hier ervaring met een innestellinf zo vlak bij de baarmoederwand?

2. Lizinlondon

Lizinlondon Fanatiek lid

24 apr 2014
    1.079
    2
    36
    Vrouw
    Rotterdam
    Ze zeiden tegen mij tijdens mijn eerste echo ook dat hij wel heel erg laag lag. Toen ik vroeg of dat slecht was zeiden ze ja kan maar hoeft niet. Lekker vaag dus. Later heb ik mijn vraag op dit forum gezet en kreeg ik veel reacties. De meeste zeiden dat ze dat in dit stadium nog veel te slecht kunnen beoordelen en je je daar dus niet al te druk over moet maken. Het is gewoon te klein en nog heel lastig te zien. Hier gaat het ook gewoon goed! Op naar je volgende goede echo! En gefeliciteerd!

3. Drvm

Drvm Actief lid

16 okt 2015
    171
    1
    18
    NULL
    NULL
    Bedant voor je reactie. Ik ga het mawr gewoon afwachten. Geniet van je zwangerschap!

Deel Deze Pagina