Hoi dames, Ik ben na het overslaan van mijn menstruatie lang onzeker geweest, pas na drie a drieenhalve week was mijn HCGwaarde hoog genoeg om *zwanger* aan te geven! Blij!!! Nu een week later ervaar ik heftig buikkrampen, al die tijd al wel een beetje maar nu heel erg! Gisteren rond de 5 a 6 bloeddruppeltjes verloren. Als ik niet zwanger was geweest zou ik nu net klaar zijn met mijn menstruatie, zou het daar iets mee te maken hebben? Heel hard aan het hopen dat het iets simpels is en geen voorteken van een miskraam!!!! Begin me nu toch behoorlijk druk te maken!! Iemand ervaring mee? Liefs
Ik zelf helaas geen ervaring mee... Hoop zo dat het niets te beteken heeft voor je! Zal voor je duimen!
Áls je het niet vertrouw je huisarts bellen en vragen om een nieuwe bloedtest heb helaas hetzelfde mee moeten maken maar bij mij ging het mis en wij zijn er door een daling van me HCG waarde achter gekomen ik hoop voor jou dat het met je innesteling te maken heeft en duim voor je dat alles goed komt
Ja ik hoop het ook, zolang het geen bloedproppen e.d. zijn is het nog niet verloren denk ik. Las op de site van de VK dat er een a twee dagen licht bloedverlies vooraf kunnen gaan aan een miskraam, beetje eng van.. over een week een echo..
Hey hey, Misschien is het een innestelingsbloeding. Ik ben nu 5 weken en sinds een aantal uur geleden heb ik ook ineens bloedverlies. De afgelopen dagen heb ik heel duidelijk krampen en alles gehad en de verloskundige heeft mij verteld dat het een (late) innesteling was. Vandaag weer gebeld en de verloskundige vertelde mij dat dit bloedverlies van de duidelijk gevoelde innesteling moest zijn. Ik ervaar ook lichte krampjes en lijkt op ongi. Ik moest mij er in ieder geval niet druk om maken. Ik hoop dat je er wat aan hebt. Liefs
Ik ook, maar ik betwijfel het, nu al een week licht bloedverlies dat gepaart gaat met veel en heftige buikkrampen en steken. Binnenkort die echo maar ik zie het niet hoopvol in.. Dank jullie wel voor alle steun