Niet zwanger, maar wat dan wel...?

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by elisabethbas, Apr 10, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. elisabethbas

elisabethbas Fanatiek lid

Feb 2, 2011
    2,886
    2
    38
    't Gooi
    Ik heb normaal een cyclus van 23-30 dagen. Vrijdag (dag 27 van mijn cyclus) heb ik getest en een heeeeel licht streepje. Zondagochtend voelde ik ploep en toen verloor ik redelijk wat bloed (klein maandverbandje). Maar het bloedverlies zette niet door en sinds zondagmiddag verlies ik steeds een beetje bruin of lichtrose bloed. Vanochtend heb ik weer getest en die was negatief. Dus niet zwanger, maar wat kan ik verwachten? Komt mijn ongesteldheid nog op gang of was dit het?

In november heb ik een miskraam gehad na 7 weken zwangerschap. Toen verloor ik ook meteen vrij veel bloed, daarna een dagje niets en daarna heb ik een dikke week heel veel gebloed.

Ik ben benieuwd of jullie hier iets over kunnen zeggen. Ik heb het geparkeerd voor deze maand, maar vind het wel vreemd.

2. Evelien

Evelien Fanatiek lid

Jul 23, 2012
    1,874
    0
    0
    Hoi,

Dit klinkt als een vroege miskraam. Je kan beter wachten met testen tot je echt over tijd bent om dit soort teleurstellingen te voorkomen. Dit gebeurd namelijk heel vaak zonder dat je het door hebt. Je zou nog wat bloed kunnen verliezen maar ik denk van niet.

Groeten Evelien

Share This Page