Een kennis gelooft heilig in de regel dat als je veel pukkels hebt tijdens je zwangerschap je een jongen krijgt, en bij een mooie huid een meisje. Klinkt wel grappig,mmaar zou het ook zo'n bakerpraatje zijn. Dus: klopt deze regel bij jullie?
Ken het bakerpraatje als andersom. En ik had bij beide een gave huid (bij tweede in het begin niet) en zijn jongens. Dus klopte wel.
Ik ken hem ook andersom Meisje haalt de mooiheid uit je gezicht en jongens niet.. By mn zus klopte het toevallig.. 2meiden en onder de pukkels en vlekken en bij dr zoontje had ze nergens last van... Ik krijg ook een jongen en heb ook geen last van pukkels! Ookal zijn het praatjes, soms toch leuk als ze kloppen.
Het 'praatje' is inderdaad juist andersom, omdat een meisje de schoonheid van de moeder steelt. Maar hier volop pukkels op rug/schouders en verwacht een jongen Bij mijn dochter trouwens hetzelfde
Ik had bij beide (jongenszwangerschappen) juist een heel gladde en glanzende huid. Nooit een pukkel gehad. Maar heb ook bij beide zwangerschappen 'gedragen' op een manier waarbij het volgens een bakerpraatje een meisje zou worden.
Als het inderdaad andersom is zou ik nu zwanger zijn van een meisje (waar 1 vriendin van mij trouwens heilig van overtuigd is). Bij onze zoon totaal geen last gehad van pukkels. En nu kan ik mijn haar eigenlijk niet in een staart doen, mijn nek ziet er niet uit. Zo erg heb ik het zelfs in de puberteit niet gehad. Een meisje dus???
Ik ken het bakerpraatje ook juist andersom. Ik heb 3 jongens en geen puisten gehad. Een vriendin en mijn zus daarentegen met hun meisjes wel.
Bakerpraatje is juist andersom omdat een meisje ''de schoonheid van de moeder zou stelen'' Maar nee, ik had een hele rustige en mooie huid en heb een zoontje gekregen
Ik ken em ook andersom. Ik heb trouwens geen pukkels in mijn gezicht maar wel op mijn rug vreselijk. Ik weet in september pas wat er al die tijd in mijn buik heeft gezeten dus weet bij mij niet wat er waar of niet waar is