hallo, ik heb mijn afspraak via de verloskundige geregeld. die heeft de echo ook voor mij geregeld.. maar goed dan ben ik ong 10 week. En ben dan ok wel blij dat ik een echo heb want wil wel weten of het allemaal een beetje goed is.. toch een spannende 12 weken hoe je het went of keert ook wel weer leuk maar ook spannend gaat het goed etc etc. maar denk er ook niet veel over na. dus dan geniet ik er eheel veel van! en dat moet ook. En @Sterrekindje. ook last van je buik nu of nog verder geen sympthomen. k heb nog geen misselijk gehad maar wel smaak verandering heel raar maar goed zal er bij horen hea.. voro de rest nog dames die ook nof in verwachting zijn!@! LIefs Groetjes
Sorry Sterrenkindje.. Beetje late reactie... Ik heb ontzettend gevoelige borsten. Ben ook wel heel erg moe, vooral als ik een drukke dag heb gehad... Dan kan ik wel slapen 's middags. Sinds dit weekend ben ik ook ontzettend misselijk, maar niet 'smorgens maar juist aan het einde van de middag en avond... Hoe voel jij je nu??