Ja joh en dan heb ik gisteren door een gesprek met MvM nog es een test gedaan, nou die is gewoon hartstikke knal...en dan nog zie ik dat niet als bevestiging omdat het gewoon niets zegt Moet t gewoon drukker krijgen of meer gaan doen. Maar ik voel me zooooo bleeeehhh krijg mijn ene voet niet voor de andere. Als ik nou es wat ging doen kon ik mijn gedachten verzetten en is het sneller volgende week! Micchan: Ook geen steekjes
Hart-onder-de-riem-berichtje speciaal voor jou: Ik heb 3 zwangerschappen doorlopen met weinig tot geen kwaaltjes of symtonen behalve het krijgen van een dikke buik, en ik heb 3 gezonde kindjes rondlopen
Helaas is het zo dat je niet meer lekker naïef zwanger kan zijn door je ervaringen en dat maakt het zo moeilijk. Weet je gewoon overgeven aan je gevoel want dat onzekere blijft nog wel even hangen
@twoboys Bij de 1e had ook geen krampjes pf echt minimaal, bij mn vorige zwangerschap had ik wel krampjes( ma) Nu dan weer maar denk niet dat het wat zegt hoor.Elk lichaam is anders en elke zwangerschap is anders
Hoi twoboys, Ik ben nu 6 weken en 2 dagen of zo en ben nu tot de conclusie gekomen dat ik moet stoppen met klachten intepreteren. Het zit namelijk zo, vorige week kreeg ik een echo vanwege bloedverlies en pijn in mijn buik. De gyn zei dat hij een miskraam verwachtte omdat het er niet goed uitzag. Vervolgens was ik er compleet van overtuigd dat ik allerlei klachten kwijt was (niet dat ik er zoveel had) niet meer voelde dat het echt einde oefening was. Nu net weer echo gehad en alles is goed !! Kloppend hartje gezien ( wel 1 week terug gezet, dacht eigenlijk al 7 weken te zijn). Nog maar 1 weekje, suc6 met wachten!! Dus wat ik eigenlijk wil zeggen, een groot gedeelte van die kwaaltjes zit ook tussen je oren, zoals ben ik nou zo moe vanwege de zwangerschap of de stress? Staat die jus d'orange me nu tegen vanwege die zwangerschap of had ik dat altijd al bij het ontbijt? Ik weet het niet ik ging alles in twijfel trekken en nu denk ik dat het eigenlijk allemaal wel 'echt' was. Maaaaar ik vertrouw mezelf niet meer, blijkbaar ben ik te gevoelig voor suggestie (positief en negatief)...
Heb sinds vandaag ook krampjes alsof ik ongesteld moet worden... Best eng... Trekt zelfs door naar mijn rechterbeen... Aan de andere kant zou ik het ook naar vinden als ik niks zou voelen.. Zo spannend!! Maar denk dat elk lichaam anders werkt. Net als dat de een wel menstruatiepijn heeft (tijdens menstruatie) en de ander niet.
Tofie dat had ik rond dat termijn ook hoor, gewoon ongesteldheidsbuikpijn. Maar dat ging na paar dagen over.
Ben echt intens moe, dat is echt van de zwangerschap had ik bij zoontje ook. Val gewoon in slaap overdag op de bank en tijdnes mijn nachtdiensten. Gelukkig zag je een mooi kloppend hartje!! Dit is mijn 7e zwangerschap en ik heb een gezond kindje via de zw gekregen, de oudste is geadopteerd. DIe eerste weken zoek je gewoon bevestigingin. En ik vroeg me dus af of ik die steken niet moet voelen
Ik mag pas 11 december haha maar voor jou is het natuurlijk nog heel lang Ben jij ook zo gespannen eronder?? Of alles wel goed is??
Gespannen valt mee, ben wel wat onzeker. Heb 5 missed abortions gehad eer de jongste geboren is... Dus die eerste echo hangt bij mij heel veel van af. Ik zelf heb meer last van de onzekerheid. Ik wil gewoon weten waar k aan toe ben.
Jeetje wat heftig... Snap dat je onzeker ben, ik duim voor je dat de echo er goed uitziet! Die moeheid zegt wel iets goeds toch? Ik merk duidelijk verschil. Was wel vaker moe maar zo moe...