De afgelopen twee nachten heb ik erg last van slecht slapen! Als ik bijna in slaap val moet ik plassen, zodra ik weer in bed lig blijf ik draaien, mijn hoofd is leeg maar ik kan gewoon níét in slaap vallen! Op een gegeven moment moet ik weer plassen en wordt ik gefrustreerd en boos waardoor ik helemaal niet meer kan slapen Ik heb het drie uur zien worden vannacht en vijf uur was ik weer wakker, toen ik eindelijk weer wegzakte werd mijn zoon wakker *zucht* Ik ben kapot! Ik ben altijd al iemand geweest die veel slaap nodig had anders ben ik moe en niet vooruit te branden. Slapen is mijn grootste hobby! Vind iemand dit herkenbaar? En heeft iemand tips?
Hier hetzelfde, alleen droom ik ook nog eens de hele nacht, van die hele vage dromen. Het is wakker liggen, plassen of dromen. Door al dat dromen ben ik voor mijn gevoel niet uitgerust, ook al heb een een "goede"nacht. Dit had ik bij mijn zoontje ook, alleen veel later in de zwangerschap. Geen tips voor je, maar voel wel met je mee
Haha het is al fijn dat we met elkaar mee kunnen voelen! Gewoon de neiging snachts te gaan wandelen of thee te drinken maar dan denk ik 'ja, dan blijf ik misschien te lang zitten en dan ben ik morgen kapot' Maar ja, moe zijn we nu toch al
Zo is dat! Gelukkih geeft mijn zoontje me al getraind hoe met te weinig slaap om te gaan de afgelopen 2 jaar
ja zelfde hier al vanaf een week of 5/6 steed wakker worden klaarwakker gaan meestal tegen half 12 naar bed en ik slaap dan pas tegen een uur of half 2 en ben om de haverklap wakker vanacht ook weer 2 uur wakker gelegen en daarna heel licht ben heb het laatst nog na gevraagd aan verloskunde en die zei ook dat hoort er helaas bij dan overdag wat extra pakkken als dat kan maar mijn bed ik zijn nu nog betere vrienden als daarvoor
Ah super herkenbaar! Hier hetzelfde verhaal eigenlijk al vanaf ook een week of 5.. Vreselijk! Helaas geen tips.. Maar je bent niet alleen in je frustratie!
Hier hetzelfde, al sinds 5/6 weken, heel moeilijk inslapen, doodmoe zijn maar de slaap niet kn vatten, dan weer wakker worden om te plassen en terug liggen draaien en keren. na 4 weken was ik stikkapot. nu bijna 11 weken en ik heb de voorbije 3 nachten veeeeeel beter geslapen. Val sneller in slaap terug en word minder wakker. uitgerust ben ik nog lang niet maar de slapeloosheid is weg wat ik heb veranderd: ander soort vitamines, misselijkheid is ook beter (scheelt veel!) en e vast slaapritueel ingebouwd. tanden poetsen, ... op e regelmatig uur naar bed gaan en indien niet in slaap raken een half uurtje lezen in bed. 'k duim gewoon dat t betert met de weken! Sterkte! oh ja, zorgen dat je goed ontspannen bent voor je gaat slapen, dus evt nog e warm bad, beetje lezen, rustige muziek opzetten of zo, maar zeker geen heavy dingen doen en proberen niet te piekeren (moeilijk, ook voor mij)
Oke dat zijn inderdaad wel goede tips, ik wilde de afgelopen nachten ook eigenlijk gaan lezen maar mijn vriend is een lichte slaper en dat vind ik dan weer vervelend voor hem. Maar aan de andere kant, met alle ontwikkelingen die wij momenteel doormaken mogen de mannen wel begrip hebben voor slapeloosheid toch In ieder geval ben ik al blij dat ik niet alleen ben in mijn frustratie, vanavond inderdaad een ontspannend muziekje proberen en misschien een stuk minder drinken, vannacht moest ik gewoon bijna elk drie kwartier na het toilet! En die misselijkheid doet inderdaad ook niet veel goeds, ik heb daar vooral savonds in bed last van.. Ik hoop voor ons allemaal dat het snel verbeterd! Misschien gaan wij allemaal net als Zomerwondertje na 11 weken weer wat beter slapen, hopelijk!
herkenbaar! poeh, dan ben ik harstikke moe en kan ik gewoon niet in slaap vallen. terwijl ik daar normaal echt geen last van heb, dan voel ik me kussen en slaap ik al zeg maar.. heel irri. vannacht moest ik er even uit voor mn zoontje en dan kan ik daarna ook weer slecht in slaap komen, dan lig ik maar te draaien.. vandaag werken en vanavond maar weer vroeg naar bed!
Zeer herkenbaar! Of ik moet plassen of ik word wakker om dan vervolgens ruim een uur wakker te liggen. In slaap te vallen en raar te dromen en dan weer wakker worden omdat ik moet plassen....
Hier is het ook heel herkenbaar . Ben door de dag zo moe dat ik blij ben als ik naar bed kan, en als ik dan eindelijk in bed lig kan ik niet slapen . Eergisteren heb ik een ganse nacht bijna niet geslapen, steeds liggen draaien en doen.. mn vriend kon er op den duur ook niet meer van slapen en die moest er om 4u uit. Super vervelend dus. Gisteren om half 10 in m'n bed gekropen, ben niet wakker geworden deze keer, maar dan heb ik zo van die verschrikkelijk rare dromen waardoor ik me nog steeds moe en niet uitgeslapen voel smorgens.. Sta ook al een paar dagen op met verschrikkelijke rugpijn Hoop dat het snel over is En ik lees zeker mee voor nog meer tips.
Hier hetzelfde verhaal!! Maar heb daar vooral last van sinds 2 weken ofzo, had daar in het begin totaal geen last van. Voel me slaperig de hele dag door op werk
Herkenbaar! Maar ik heb er pas sinds +- 4 weken last van dat ik echt slecht slaap Dat plassen had ik wel al in t begin last van, maar kon daarna gelukkig wel weer direct weer in slaap komen.