6 weken zwanger

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door nidi1, 16 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nidi1

nidi1 Lid

10 jul 2014
    46
    0
    6
    Vrouw
    Dag dames,

Ik heb even een vraagje.
    Ik ben vandaag 6 weken zwanger.
    Vorige week zondag had ik enorm veel last van mijn borsten, maar nu lijkt het wat minder. Enkel als ik er op lig of ergens tegenaanlig of als ik er aan duw, 's avonds mijn bh uitdoe. Ze zijn wel voller geworden.
    Hou wel lage rugpijn, maar heb gewoon een gevoelige rug en heb dit ook tijdens ms. Dit is ook wat erger na een zware dag.

Ben ook wel erg moe en wat krikkel :) ocharme manlief ;)

Is het normaal dat sommige zwangerschapssymptomen kunnen afnemen? Dit heeft toch niets slechts te betekenen?

Ik mag pas 30 oktober naar gyne.

Vind het zo spannend, is eerste kindje en ben dus wel wat onzeker!

2. Maartt

Maartt Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.843
    725
    113
    In het begin kan dat allemaal nog heel erg schommelen.
    Ik had ook de eerste weken de ene dag meer last van mijn borsten dan de andere. Eigenlijk nu nog hahaha. Al een week geen last gehad en sinds gisteren kan ik er niet eens naar kijken.

3. Anne2408

Anne2408 Actief lid

24 mrt 2014
    203
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hormonen gaan met ups en downs, de ene dag wat minder de andere dag weer wat meer.
    Mijn borsten waren alleen gevoelig 's-nachts en overdag nergens last van, tot week 10.. De hele dag auw.
    Misselijkheid it comes and goes, ook vooral 's-nachts. Fijn is dat..
    Als je je erge zorgen maakt dan even bellen met de VK - wellicht mag je voor een vroege echo komen, maar het klinkt allemaal 'normaal'

Succes en gefeliciteerd!!

4. godblessed

godblessed Bekend lid

11 mei 2014
    741
    0
    0
    studeren
    Gelderland
    Dat is heel normaal ik had weinig klachten kwam na 7 a 8 weken en werd alleen maar erger ..Het wil dus helemaal niks zeggen er zijn ook dames zonder kwaaltjes of klachten die een gezonde baby op de wereld zetten ..En het is heel logisch dat je onzeker bent zolang je de kleine nog niet voelt is het allemaal zo spannend en erna nog steeds tot ze gezond en wel in je armen liggen maar probeer toch te genieten je draagt een wondertje in jou

Deel Deze Pagina