zwaar getild en 12 weken zwanger.

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by baby90, Nov 6, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. baby90

baby90 Fanatiek lid

Mar 10, 2011
    4,032
    316
    83
    Female
    Gelderland.
    Hoi,

Ik zit nu met wat krampjes (lijkt op menstruatie pijn) op de bank. Ik heb toen straks een oude (gietijzeren?) Kachel proberen te tillen. Zo zwaar dat ik t niet goed van de grond kreeg, dus een beetje half gesleept/getild. Nu zo'n spijt van he. Want het zit me niet lekker door die buikpijn nu. Kan dit echt kwaad? Ik maak me zorgen!

Liefs.

2. Monique

Monique Verloskundige

May 6, 2014
    1,572
    0
    0
    Goedenavond,

ik kan me voorstellen dat je ongerust bent. Waarschijnlijk ben je te druk geweest met tillen en dat geeft je lichaam nu aan door wat krampjes. Neem even je rust en warmte helpt vaak ook goed. Dus een warm bad, douche of een lekker kruik. Zolang je geen bloedverlies hebt, zou ik me niet al teveel zorgen maken. En volgende keer niet meer zo zwaar tillen ;) Succes!

Groetjes Monique

3. baby90

baby90 Fanatiek lid

Mar 10, 2011
    4,032
    316
    83
    Female
    Gelderland.
    Bedankt voor uw reactie. Ik heb het rustig aan gedaan verder. En zwaar tillen die ik zeker niet meer!!
    Is menstruatiepijn met dit termijn nog normaal?

4. Monique

Monique Verloskundige

May 6, 2014
    1,572
    0
    0
    Menstruatiepijn kan je nog wel af en toe voelen, door het groeien baarmoeder. Maar heb je het continue, dan zou ik je toch adviseren je urine te laten controleren op een blaasontsteking. Een blaasontsteking kan namelijk ook deze klachten geven in de zwangerschap. Succes!

Groetjes Monique

Share This Page