Hoi hoi ik ben nu 20 weken zwanger en heb nog niks gevoeld aan de ene kant maakt dat me ongerust maar aan de andere kant ik weeg veel ruim 150 kilo dan moet de baby wel heel hard schoppen denk ik? Volgens de vk maakt het geen verschil. . Lijkt me sterk x x x
je hoeft volgens mij pas wat te voelen bij 24 weken. Ik voelde ook pas wat bij 23 weken. Dus maak je nog geen zorgen.
de ene voelt de baby met 15 weken of eerder nog en de anders pas na de 20 weken, kan ook aan voorliggende placenta liggen.. Maar ik zou je geen zorgen maken hoor.. Dat verschilt gewoon voor iedereen
ik heb er ook al veel over gelezen en opgezocht en iedere vrouw voelt t weer op een ander tijdstip.. dus denk dat je je niet zo druk hoeft te maken hoor meid.. ikzelf voel de beeb vanaf 16 weken ongeveer en nu deze week ietsje beter...
ik weet niet of het wa met een voorlichende placentate maken heeft die heb ik namelijk ook en ik voel me baby al meer dan 2weken elke dag!.. maar heb wel in de gaten dat de ene dit zegt andere dat haha... maar het zal wel ma maa je iig geen zorgen! je hebt nog 4weken! anders bel je je verlosK even!
Bedankt voor de lieve reacties erg geruststellend. Volgens de vk en echo s ligt de baby aan de voorkant denk maar wat geduld dan. . Maandag heb ik een 20 weken echo zal wel wat meer duidelijkheid geven hoop ik. X
komt wel goed hoor tis alles zo: de ene zegt dit andere zeg dat dat is ok de reden dat ik z weinig mogeljk hier op zet en gewoon na mijn verlosK bel!.. ga daar maar van uit.. gr
Ik voelde het ook pas echt duidelijk met ca. 24 weken hoor! Maar nu het eenmaal duidelijk is, poeheee, echt een voetballer in spé...
ik voel de baby af en toe, de placenta ligt er voor. als de baby aan de oppervlakte ligt (dat hoor ik dan met angelsounds) dan voel ik hem heel ligt. maar zoals vandaag voel ik niks, dan ligt die dieper in mijn buik... als hij dieper ligt kan ik het ook niet horen met de angelsounds. misch ligt jou placenta er ook voor?
ik zag dat je een echo moest maken? wacht diegewoon af! er is iig niks mis!.. en het kan zijn omdat je placenta voor ligt maar dat heb ik ook.. en die van mij beweegt prima elke dag!... duss maar maak je vooral geen zorgen! gr
Ook ik voel nog steeds niks en maak me toch ook wel een beetje ongerust, maar zo te lezen zijn er dus meer meiden die niks voelen of pas laat, weet ook niet wat ik moet voelen. Volgens velen lijkt het op vlindertjes in je buik.....gelukkig maandag naar de vk, hartje luisteren en dan weer gerustgesteld zijn.
Eej dames, er is verschil tussen een voorliggende placenta en een placenta die aan de voorkant ligt: Een placenta kan zich op verschillende plaatsen nestelen in de baarmoeder: aan de voorkant, de achterkant, bovenin of onderin, in dat laatste geval bovenop de uitgang van de baarmoedermond. Alleen in dat laatste geval spreek je van een voorliggende placenta. Met je placenta aan de voorkant, dus aan je buikkant, is het vaak zo dat je bewegingen veel later voelt dan wanneer ie aan je rugkant zit. Een placenta die aan de onderkant zit, een voorliggende placenta, kun je gewoon net zo snel iets voelen als wanneer ie bij je rug zit, snappie? Bij mij zit de placenta aan de voorkant en ik voel wel minder dan wanneer ie achter zou liggen. (maar ik voelde wel vanaf de 18e week af en toe wat) Mijn schoonzusje heeft hem ook aan de voorkant liggen en die voelde pas met 24 week ofzo wat, dus geen zorgen hoor. (lang verhaal )
oja, bij mij voelde het in het begin als een trillend spiertje, wat je ook wel es bij je been hebt of je oog.
Ik voelde de kleine pas met 23 weken, wel bleek af en toe dat ik het wel eerder heb gevoeld maar ik wilde de kleine echt voelen schoppen. Toen ik 25 weken zwanger was voelde ik de kleine echt schoppen.
Ik ben zo blij met dit forum jullie reacties stellen mij echt gerust en de echo morgen hopelijk ook mijn vk wisselt steeds de 1 zegt dit de ander dat. . Daar kan ik voor mijn gevoel niet op bouwen. Daarom is dit forum echt een uitkomst,ervaringen uitwisselen is toch anders dan alleen de info uit boeken geleerd te hebben x
Ik ben zo blij met dit forum jullie reacties stellen mij echt gerust en de echo morgen hopelijk ook mijn vk wisselt steeds de 1 zegt dit de ander dat. . Daar kan ik voor mijn gevoel niet op bouwen. Daarom is dit forum echt een uitkomst,ervaringen uitwisselen is toch anders dan alleen de info uit boeken geleerd te hebben x