Hallo, Ik zit even met een vraag.Op 18 januarie heb ik de zwaarste bloeding gehad en toen is de vruchtzak en al eruit gekomen.Nu heb ik meestal een cycles van 31 dagen.maar na de 18e heb ik telkens tot ongeveer de 24e heel lichtelijk gevloeid(druppels zeg maar) wanneer kan ik nou ongeveer me ongi verwachten?Baal er zo van dat ik niet precies weet wanneer ik ongi moet worden! liefs
De eerste cyclus na een mk is eigenlijk niet te voorspellen. Ik heb 2 mk gehad en de 1e keer was ik gewoon zoals normaal na 30 dgn. weer ongesteld en bij de tweede heeft het een week langer geduurd. Mocht jeh et willen weten in verband met je volgende eisprong, dan raad ik je aan om met ovulatietesten aan de slag te gaan. Veel succes meid!
Bij mij duurde mijn cyclus na mijn mk bijna 2 weken langer. Ze zeggen dat je ongi meestal 4-6 weken na de eerste bloeding van je mk komt.
ja,maar ik ben op 30 december al begonnen met vloeien!zou mijn ongi er gelijk achteraan gekomen kunnen zijn dan?
Ik denk dat het inderdaad zou kunnen dat het vloeien van de miskraam overgegaan is in vloeien ongesteldheid, maar weet het niet zeker. Misschien kun je dit aan je huisarts of verloskundige vragen. Wat betreft het vloeien na een miskraam. Ik had begrepen van mijn verloskundige (ik heb afgelopen weekend een miskraam gehad) dat het vloeien meestal ongeveer 1 week duurt. Wat zij jouw vk of ha hierover? Jente
Je kan je miskraam als het ware zien als je menstruatie. Je baarmoeder wordt schoongemaakt door je lichaam en dat is de start van je nieuwe cyclus. Hoe lang die duurt weet je dus niet, omdat je wat ontregeld kunt zijn door je mk.
mijn gyn heeft gezegd dat het vloeien 1 a 2 weken kan duren!maar ik heb in totaal dus een maand gevloeid!pff laat de ongi maar gauw komen want telkens heb ik wel kramp en denk ik hoera ze zijn er en dan blijken het weer me darmen te zijn!en zwanger ben ik ook niet want de test gaf netjes negatief aan!(wel blij mee want dan weet ik dat als ie een keer positief is het geen restje hcg is van me mk) liefs
ik ben 05-01 begonnen met vloeien voor mijn mk, 10-01 mijn vruchtje verloren en 01-02 mijn 1e menstruatie. Ben benieuwd hoe het voortzet. Bij een controle van de gyna vorige week had ik mijn eisprong, dus hoop volgende week weer ongi te worden. (of eigenlijk niet). Ik lees bij iedereen verschillende berichten, dus gewoon afwachten hoe het bij jou komt. Sterkte met alles. Groetjes Minka