6 wk en 6 dagen zwanger, bruin en rood bloedverlies, trage hartslag, klein vruchtzak

Discussie in 'Miskraam' gestart door jes4, 30 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.466
    4.919
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    He, wat enorm triest!!!
    Wat ik zelf heel erg zuur vond is dat je dus een 'echte' mini-bevalling met weeen krijgt, maar uiteindelijk met lege handen staat...
    Heel veel sterkte de komende tijd. Neem er de tijd voor om het te verwerken

2. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    heel veel sterkte meid! :(

3. jes4

jes4 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.536
    0
    0
    Allemaal bedankt voor de lieve reacties. De miskraam krijgen was en is echt heel erg heftig, vooral emotioneel. Ik vond het een mini bevalling met echte weeen; voelde het daarom ook heel goed aankomen. Temperatuur blijft inderdaad hoog en borsten gevoelig: dus die zwangerschapsverschijnselen zeggen niet zoveel over het moment van miskraam. Onze meiden zijn geweldig; stelde hele mooie vragen, wilde ook zien wat er was geboren (het vuchtzakje was vooral duidelijk te zien en totaal niet eng, maar juist mooi), ik kon ze uitleggen dat zij ook in zo'n huisje hebbn gewoond in mijn buik; alleen dan natuurlijk stukke groter. Ze houden extra veel rekening met me en wordt extra geknuffeld en lief gedaan. Ik probeer onze kleine 4e uk een waardig plekje te geven; letterlijk en figuurlijk. Ik zal hem (dat denk ikzelf) of haar altijd in mijn hart meedragen. Ik wil iedereen dit dit zelf mee heeft gemaakt of nog ooit zal meemaken heel vel sterkte wensen. De hemel is een mooie engel rijker...

Deel Deze Pagina