ik heb ene positieve test, ik heb deze zwangerschap niet geplant,en zat al de tijd ana anti depresiva toen teste ik positief,gelijk medicatie gestopt nu wou ik vanmorgen een afspraak maken bij me dokter is hij op vakantie tot 17oktober. kan ik nu beste gewoon die week wachten?of zelf de vk bellen? wat zouden jullie doen? thanks voor de antwoorden alvast
ja ik heb hiervoor al 4miskramen gehad nu die medicatie,dus ben erg ongerust ja en die week wachten tot me dokter terug is,vind k wel erg lang ja wachten maar ik zou als ik zelf alles goed gerekent heb,nog maar 4,5 week zwanger zijn,is dat niet wat te vroeg een echo te krijgen?
o oke dat wist ik niet,dus ik kan bij de vk een echo eisen zeg maar? of is dat via de gyn in het ziekenhuis? en heb ik een verwijzing via me arts nodig ervoor?
Nouja eisen zou ik niet doen. Ik zou nu gewoon even een VK in je buurt bellen en dan vragen wat je moet doen.
hey als eerst gefeliciteerd ik heb de vk gebeld en gezegd van dat ik eerder een mk heb gehad en dat ik ongerust ben en of ik eerder echo mag of is dat niet normaal en zei zeiden nee dat is geod dus. duim voor je maar ze zeggen 7 weken het best omdat heel vaak met 6 wken wel iets ziet maar geen hartactie en dan zit je nog ongerust te wachten. succes
nou ik rust pas als ik zie dat het enigsinds goed gaat ben er helemaal onderste boven van ja ik kan vanmiddag tussen half 2 en half 5 bellen zal dat even doen,vragen wat ik het beste kan doen ik laat het dan hier ook even weten bedankt voor je tips,
Je moet zelf je VK gewoon even bellen, gewoon even opzoeken. MAAR ik zou absoluut niet in 1 keer stoppen met je medicatie hoor dat is slechter als gewoon doorslikken dus daar zou ik zoiezo meteem raad om vragen want zomaar stoppen kan echt slecht voro je zijn..
ja maar deze medicatie is erg slecht,en het is zo pril dat het me juist bang maakt ik ga tussen half 2 en half 5 bellen om te vragen hoe en wat ik laat het jullie even weten
welke heb je want ik het verschillende gehad en een depressie schijnt toch echt erger te zijn, een troost je baby heeft een eigen dooier ik geloof de eerste 8 weken (uit bescherming denk ik dan maar) en dus geen stoffen van jou via de placenta..
ik moet tot volgende week woensdag wachten en een vervangende medicatie vragen aan me dokter morgen wat is een week ineens ver weg zeg,phffff
Hai Iniminie, Ben wel benieuwd hoe het nu gaat met je? Iedereen gesproken, ben je nog zwanger? Ik hoop het maar!
Aan haar berichtjes te lezen is ze zwanger. Maar je mag niet van de 1 op andere dag stoppen met deze medicatie hoor!
ze had afgelopen woensdag haareco maar ze is er al sinds dinsdag niet meer geweest vraag me af of alles wel goed is