hoihoi, eigenlijk zegt de titel het al.. maar wanneer mag je weer fietsen na een keizersnede? en hoe voelde het? Ik wil eigenlijk weer gaan fietsen, maar ik durf eigenlijk niet .. ik weet niet misschien moet ik me er gewoon overheen zetten.. ik hoor graag jullie ervaringen
De eerste die ik op google tegenkom staat: Fietsen: niet in de eerste 2 weken, daarna naar kunnen. Dus wordt toch een keer proberen haha
Hier kon dat na 6 weken makkelijk weer hoor... ben ook na 8 weken weer op de sportschool begonnen 2x per week en dat hielt ook oa fietsen in en ging goed (oke belabberde conditie maar geen pijn ofzo) na 6 weken mag je alles weer, als het pijn doet wat voorzichtiger zijn
oke dan denk ik dat ik morgen maar eens op de fiets boodschappen ga doen ipv te voet ik ben deze week voor het eerst eventjes weg aan het gaan zonder mn dochtertje als mn vriend thuis is, dus alles is een beetje spannend
ik ben na de keizersnede van onze zoon op de fiets gegaan na 1 week...ik weet het veel te vroeg, maar hij moest 6 weken in het ziekenhuis blijven, en hubbie had de auto voor zijn werk nodig, en mijn moeder woon niet in de buurt....EN de busverbinding was niet echt fijn, dus gewoon gedaan....en nergens last van gehad....ik reed ook al snel weer auto....