hallo hoop dat iemand mij antwoord kan geven sinds gisteren steeds na toilet bezoek ...omdat ik harde ontlasting had steeds naar het toilet omdat de druk er steeds was maar ik niet kon gisteren klein beetje eruit gekomen niet veel maar de druk was wel weg gisteravond krampen omdat ik it gevoel had dat ik moest drukken maar ging niet nu vanmorgen eindelijk weer een beetje kwijt geraakt maar bij het afvegen zag ik donker bruine afscheiding is niet veel maar maak me erg ongerust vanwege eerdere miskraam ....heb geen buikpijn wel krampen vanwege rommelende darmen wel af en toe steken in mn lies alle symptonen zijn nog wel aanwezig bedoel mijn zeer pijnelijke (.)(.) en opgezet buikje ook nog kan iemand mij geruststellen of zeggen wat dit is liefs kaley
Hi kaley. zo te lezen heb je moeite met de stoelgang. Dit kan een prikkeling van je baarmoedermond geven waardoor er een vaatje knapt en er bloedverlies optreed. Bruin wijst op oud bloed, vaak is het alleen maar bij het afvegen Je hoeft je er geen zorgen over te maken, het komt vaak voor bij een jonge zwangerschap dat er wat bloed verlies optreed. GEFELICITEERD! Imke
dank je wel imke het is inderdaad alweer weg heb het niet meer gehad heb nu laxo gekregen van huisarts en medicijnen voor blaasontsteking vanmiddag moeten we voor echo naar UMCG was erg ongerust maar ben weer gerustgesteld dank je wel liefs kaley