Beste, Ik weet niet of ik hier met mijn vraag terecht kan, maar ik wil toch even proberen Ik ben op 2/10 ongesteld geworden, heb normaal (na het ontpillen) en cyclus van +- 35 dagen. Als ik hier vanuit ga, zou ik op 22/10 moeten ovuleren. Nu deed ik op 9/10 een ovulatietest, weet niet waarom, maar had het gevoel dat ik toen moest testen. En inderdaad, een positieve test. Nu heb ik vanaf toen elke dag getest met Clearblue en elke dag, zelfs vandaag nog een positief resultaat.. Is dit wel 'normaal'? Iemand ervaring met de (digitale) Clearblue-ovulatietesten? Zijn deze betrouwbaar? Zou het kunnen dat het om PCOS gaat? Alvast hartelijk bedankt!
Hi FIenemientje, Ik denk niet dat je 7 dagen na je menstruatie al je eisprong hebt gehad. En dat het 7 dagen positief blijft is ook een beetje vreemd. Ben je gestopt met de pil? Zal waarschijnlijk wel. Ben je onder controle van een gynaecoloog? Ik vind het namelijk een goede vraag voor een gynaecoloog! Groetje simke
Ik ben sinds april 2007 gestopt met de pil. Ben vanaf juli dit jaar vrij regelmatig en nu dit ineens... Ik ben onder controle bij een gyn maar ik mag pas op 7/11 komen.. Begin me echt serieus zorgen te maken en kon niet goed wachten tot 7 november. Misschien dat ik vanavond maar eens naar de huisart ga, dan weet ik toch al ietsje meer.. Groetjes