Eva en anderen, hoewel ik het zelf ook heb gedaan zegt testen niet zoveel. Je plast alleeeeen het hcg uit wat je beebje/lichaam niet gebruikt. Dus testen kunnen verschillen en ja, ook blijven hangen. Je bloedtest kan superhoog zijn maar als je veel hcg gebruikt zie je dat niet op een test. Ik zou echt niet meer testen hoor, het kost je geld en je wordt er onzeker van! Echt, ophouden nu! Het heeft mij heeeeel veel rust gebracht. Heb vertrouwen in je lichaam en je beebje.
joehoe, heb het hartje vrijdag zien kloppen ben 3 daagjes terug gezet, maar helemaal goed meten kon ze niet, dus vrijdag mag k weer terug komen voor echo. hopelijk mag alles goed gaan nu gr kreeft
las het topic net voor het eerst en was eigk gelijk bang, ik dacht ook dat een later licht streepje slecht nieuws was, maar gelukkig zie ik dat het ook anders kan aan de andre berichten!! en nu lees ik ook gelijk dat je een mooi knipperlichtje hebt gezien!!! gelukkig!!!! gefeliciteerd met je zws!!!
Gefeliciteerd!! Ik had mijn eerste echo met 7w 4d (volgens de echo). Zelf dacht ik 8w 1d te zijn. De echoscopiste gaf gelijk al aan dat op deze termijn meten erg lastig was. Bij de termijnecho bleek ik inderdaad iets verder te zijn. Maar wat maakt het uit, het hartje klopt en dat is het belangrijkste. Geniet ervan!
Wat een super goed nieuws, nou kun je er lekker van genieten . Ik wens je een hele fijne zwangerschap toe.
Van dit topic krijg ik weer wat hoop. Sinds gisteren voel ik de groeistuipjes van mijn bm niet meer. Vanmorgen heb ik een test gedaan en die is weer veel lichter dan die van zaterdag. Die test was bij 5 weken 2 dagen. Er zit echt niet meer op dan afwachten maar ik ben echt heel bang dat het fout gaat.