6 wk zwanger, pijn bij orgasme en verder geen symptomen?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Alecia26, 24 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    Ts: pijn bij een orgasme was mijn eerste symptoom, nog voor ik wist dat ik zwanger was.. Ik had daarna echt krampen die een paar minuten aanhielden... Dat heeft geduurd tot een week op 7... En sinds week 14 merk ik dat ik na een orgasme een harde buik krijg van de baarmoeder die wordt samengetrokken... Kan absoluut geen kwaad! Komt door de veranderingen van je baarmoeder en bij het klaarkomen trek je net je baarmoeder samen, vandaar.

Goed dat je straks al op echo kan, niets zo fijn als een scherm dat je ongerustheid kan doen wegnemen :)

2. Prins03

Prins03 Fanatiek lid

13 nov 2012
    3.695
    2
    0
    Ik herken het ook wel van het begin van mijn zwangerschap.. Na een aantal weken was dit ook weer weg :) Denk niet dat je je druk hoeft te maken..

3. Dreamer2012

Dreamer2012 Actief lid

30 okt 2012
    266
    0
    0
    Ik lees even mee. En hoe was de echo??

4. Spitsmuis

Spitsmuis Niet meer actief

Ja hoe was je echo?

5. Alecia26

Alecia26 Niet meer actief

#25 Alecia26, 25 apr 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 25 apr 2013
    Hoi allemaal,

Ik had zo gehoopt een hartje te zien. Maar dat zei de secretaresse vanochtend al aan de telefoon dat het nog zo vroeg is en het kan zijn dat er geen hartje is te zien. Het was een inwendige echo.

Ik heb ook nog even de vraag over een orgasme bij de gyn neergelegd. Volgens haar kan dit geen kwaad en kan dit een symptoom zijn van zwangerschap. Ook zei ze dat als de pijn in mijn borsten afneemt het helemaal niet hoeft te betekenen dat ik niet meer zwanger zou zijn.

Ze was best positief, volgens haar ben ik ook nog geen 6 weken maar zit ik tussen de 5 en 6 weken..omdat het lastig was vanwege onregelmatige menstruatiecyclus moeilijk te achter halen, maar 27 maart pregnyl gespoten dus vermoedelijk rond de 29ste eisprong gehad...

Op de echo zelf was een vruchtzakje met een dooierzakje te zien (zie foto). Ik moet volgende week donderdag terug komen voor 2e echo, volgens haar moet er dan wel meer te zien zijn.

Wat denken jullie van deze echo?

Bijgevoegde bestanden:

6. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

22 mrt 2013
    3.793
    0
    0
    ergens in nederland!
    echo ziet er goed uit meid

als je weekje verder bent zie je klein garnaaltje (en mischien wel een hartslag) bij sommige pas op 7 weken.

Dus geen zorgen maken en niet meer testten!!!
    en geniet van een zwangerschap zonder kwaaltjes !

7. Alecia26

Dankjewel!! Ik blijf hoop houden al is dat wel moeilijk..afwachten..wordt vast weer een lange week.

8. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

22 mrt 2013
    3.793
    0
    0
    ergens in nederland!
    Ben je gerustgesteld nu na je echo?

dat er een vruchtzakje zit en dooier dat is een goed teken !!
    Dat je iets minder zwanger bent dat kan, aangezien je onregelmatige cyclus, als je je termijn echo heb met 12 weken heb je best kans dat je weer vooruit gezet word!

Ga alleen niet testten, dan maak je jezelf echt gek
    je heb een mooie echo (die vele nog niet hebben zo vroeg);)
    Geloof mij een zwangerschap zonder kwaaltjes bestaan echt heb het zelf gehad 40+9 dgn en als het moest kon ik zo nog paar mnd doorgaan hihi

9. Alecia26

Ja wel beetje gerust gesteld mede na het lezen van je berichtje.
    Ik zal echt niet meer testen. Ik wacht het netjes af tot donderdag. Maar zo lastig als het je eerste zwangerschap is..ik kan nergens mee vergelijken en alles is zo nieuw en spannend. Hopelijk gaat het ons wurmpje snel groeien en zien we volgende week iets meer...

10. Kellebel1987

Kellebel1987 Fanatiek lid

20 mrt 2013
    2.583
    16
    38
    NULL
    NULL
    Ik ging ook te vroeg naar de vk en zag toen niet eens een vruchtzakje! Heb toen 2 x bloed laten testen om hcg hormoon te checken.. 2 weken later weer een echo, zag mn kleie garnaal met kloppend hartje! Nu een dochter van 3 maanden! ;)

11. Alecia26

Super! Hoeveel weken was je bij je eerste echo?

12. Foofer

Foofer Bekend lid

25 jul 2010
    831
    4
    18
    NULL
    NULL
    Wat fijn dat het goed is! Probeer er lekker van te gaan genieten en inderdaad niet meer gaan testen.

13. Alecia26

Dankjewel :) volgende week hopen dat alles verder is gegroeid en hartje is te zien..

14. Dreamer2012

Dreamer2012 Actief lid

30 okt 2012
    266
    0
    0
    Fijn een mooie echo!!

15. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

22 mrt 2013
    3.793
    0
    0
    ergens in nederland!
    Elke zwangershap is anders

Deze zwangerschap is weer totaal anders als me vorige zwangerschap. ook al heb ik geen vervelende kwaaltjes.

Ik beleef het dus eigenlijk weer opnieuw, en het is net zo spannend

Heb een angelsound gekocht bij me 1e zwangerschap
    Ook om mezelf gerust te stellen daarmee kon ik al tussen de 10 en 12 weken het hartje thuis horen.
    Naast het feit dat het je geruststelt is het ook super mooi!!

Mischien voor jou gerustheid is een angelsound wel een uitkomst?

jammer dat ze geen thuis echos hebben haha:D

16. Alecia26

Nog nooit van gehoord, lijkt mij inderdaad een uitkomst ik zal eens research doen m.b.t. een angelsound (mooie naam ook)..haha idd jammer dat ze geen do-it-yourself echo apparaat hebben. Blijft inderdaad spannend lijkt me...ook al is het je 2e...Fijn je optimistische berichten :) Bedankt!

17. Alecia26

Ja? Dankjewel meid!

18. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

22 mrt 2013
    3.793
    0
    0
    ergens in nederland!
    angelsound is echt uitkomst hoor heb hem ook nog.. die gaat zeker gebruikt worden

Juist als je beetje onzeker bent is zo,n forum een uitkomst en fijn dat me berichtten en die van andere je goed doen en je onzekerheid een beetje kunnen wegnemen!!

19. Alecia26

Wow net een potje misselijk geweest....en overgegeven en aan de diaree (sorry)...nu voel ik nog plopjes in mn buik en is mn buik wat opgezet en ben eel moe....na nieuwe verekeningen ivm vage cyclus en niet natuurlijke menstruatie, zit warschijnlijk nu nog maar op 6 weken...

20. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Bij mijn vorige zwangerschap had ik ook buikpijn tijdens en na een orgasme. Dit echt vanaf het begin tot het einde van de zwangerschap. Nu geen last van.
    Pijnlijke borsten..nee. Alleen bij het wakker worden, als ik erop gelegen heb ofzo. Misselijk 1e zwangerschap nog geen sec. Deze x tot nu 1x gespuugd en met tijden licht misselijk de gehele dag. Zo zie je maar..het wisselt per vrouw en zwangerschap.

Deel Deze Pagina