Orgasme doet geen zeer maar mijn borsten des te meer overdag valt het mee maar savonds als ik mijn bh uitdoe oeiiii.... Ze zijn ook een no go zone tijdens sex hahahahah
Afgelopen nacht weer overgegeven alleen was er helemaal niet misselijk bij? Wie herkent dit, overgeven zonder misselijkheid? En ze spreken over de symptoom ochtendmisselijkheid bij zwangere vrouwen, maar wat als je dit niet in de ochtend hebt?
Op de echo waar ik echt wat zag was ik ong. 6 weken.. Ik was dus ongeveer 4 weken toen de vk nog niks zag... Het is helaas echt even geduld hebben.. Ik kwam er echt puur toevallig achter dat ik zwanger was.. Ik had een vreemd voorgevoel toen ik voor inentingen moest voor de vakantie en ik was "overtijd" ik had geen regelmatige cyclus dus daarom wist ik ook niet hoe ver ik zwanger was dus voor de zekerheid maar een test gedaan want ik had er nog eentje.. En toen kwam er een heeeeel lichtroze streepje...... dacht zelf dat ik op het moment bij de vk een week of 7 was (als mn cyclus regelmatig was geweest) maar ik had verder geen enkel teken dat ik zwanger was!
Wauw wat kan je lichaam je dan voor de gek houden he? Maar fijn dat alles goed was met de echo van 6wk. Ik hoop zo dat dat donderdag as. bij ons ook alles goed is. :-D
overgeven is een kwaal..ook al ben je niet misselijk dus ik zou wel genoeg blijven drinken meid je had een mooie echo en ik duim voor je donderdag!!!
elke echo blijft spannend tot dat laatste dag En heb je nog gekeken naar een angel sound om het hartje thuis te horen!?
Ja dat denk ik ook....Ja wel gekeken maar mijn zus zegt dat het niet slim is om aan te schaffen, want als ik het hartje niet kan vinden...terwijl die wel klopt...kun je daar weer van in paniek raken...dus ik weet het nog niet..
Hartje zit steeds ergens anders omdat de baby zich verdraaid, Dus ja is effe zoeken zeker in begin omdat je de angelsound op de juiste plek moet hebben in begin omdat de baby laag zit. enne elke dag ook weer niet gebruiken dan raak je helemaal gestresst ik deed het 2x pw !!