Kaartjes gaan bestellen!!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door sweetangel100, 1 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sweetangel100

    sweetangel100 Niet meer actief

    Vandaag zijn we na lang zoeken in de boeken van de drukkerij dan eindelijk het kaartje gaan bestellen!
    Ik wist helemaal niet wat ik me erbij moest voorstellen, maar ze namen heel uitgebreid de tijd bij de drukkerij.
    Nu gaan ze een proefdruk maken en dan word ik gebeld, afwachten dus!!

    Met die kleine dingetjes komt het toch steeds dichterbij en lijkt het steeds 'echter' haha...
     
  2. CVB

    CVB Actief lid

    11 nov 2005
    261
    0
    0
    moeder en huisvrouw
    Kraggenburg
    Nou ben je in ieder geval op tijd mee!
     
  3. Miekie

    Miekie Fanatiek lid

    30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    Succes met de kaartjes!
    Wij zijn ook net deze week bezig om kaartjes uit te zoeken! Hebben al een paar opties, nu nog kiezen!!
     
  4. sweetangel100

    sweetangel100 Niet meer actief

    De drukker zei dat dat wel meeviel. Ze hebben graag dat je op tijd komt zei hij, zodat ze rustig aan kunnen doen en op t gemak de proefdruk maken. Bij ons zal het wel even puzzelen worden, we hebben een kaartje met relief en n gedichte moet daar precies tussen in komen! Ze zeiden dat het fijn was dat we vroeg waren, dan bestelde ze de kaartjes in Mei en konden we de enveloppen komen halen!
     
  5. sweetangel100

    sweetangel100 Niet meer actief

    Wij hadden ook 4 die we heel mooi vonden en dan is het echt lastig om een keus te maken!! Jullie ook succes!!
     
  6. toerist18

    toerist18 VIP lid

    23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Ik heb het kaartje ook al uitgezocht,
    m'n man vind alles wel leuk, toen ik deze liet zien, zei hij, ik vind die wel leuk, doe die maar.
    Ik moest ze 6 wk van te voren bestellen.
    Moet alleen nog gedichtje uitzoeken, en het lettertype,
    maar dat kon zo bij de drukker op de computer.
    Gedichtje heb ik een boekje voor.
     
  7. sweetangel100

    sweetangel100 Niet meer actief

    Mijn man ook! Hij koos eerst het lelijkste kaartje uit het hele boek uit. Toen heb ik aangewezen wat ik mooie kaartjes vond, toen zei hij dan doe er maar 1 haha... Toen heb ik er 4 uitgezocht en hem daar weer een keus uit laten maken. Vandaag bij de drukker ook hopeloos met het lettertype, hij keek eerst naar mijn gezicht en zei dan nee he, of ja he... hahaha... De drukker zei dat komt wel als de kleine er eenmaal is dat heb ik bij mijn zoon ook meegemaakt haha...

    Mannen!! 8)
     
  8. neeltje

    neeltje Fanatiek lid

    17 feb 2006
    3.289
    0
    0
    het is nog niet zo'n gek idee om zo vroeg geboorte kaartjes uit te zoeken, ik vond het een ramp!! was 30 weken zwanger en mijn hormonen zorgde ervoor dat ik iedere dag een ander kaartje mooi vond.
    het uiteindelijke kaartje vond ik de eerste weken na de bevalling ook niet meer mooi (nu wel weer hoor)
    mijn hormonen en ik als ik zwanger ben!!!!
     
  9. sweetangel100

    sweetangel100 Niet meer actief

    Dat hoop ik dat ik niet krijg!! Straks vind ik het niet meer mooi na de bevalling haha... We gaan er maar niet vanuit ;)
     
  10. neeltje

    neeltje Fanatiek lid

    17 feb 2006
    3.289
    0
    0
    ik hoop het ook niet voor je, het had dan ook niet alleen zijn uitwerking op de kaartjes, hahaha
     
  11. sweetangel100

    sweetangel100 Niet meer actief

    Haha... Nee dat denk ik... Is meestal op meer dan he ;)
     
  12. Niet meer actief

    Is het niet aan de vroege kant??? Je kan het ook zo zien, je bent er zeker op tijd mee. :D Wanneer is de beste periode om geboortekaartjes te bestellen?
     
  13. Saraah

    Saraah Fanatiek lid

    6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    ik wacht tot de 9 maanden beurs... daat is een stal van: geboortekaarjtes.nl ga daar even kijken :D
     
  14. mouschy

    mouschy Fanatiek lid

    30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Wij hebben de kaartjes ook besteld!!! Maar we konden niet kiezen uit de boeken, dus we hebben ze zelf maar ontworpen. Je kan ook blanco kaarten uitkiezen en dan zelf weten wat je er op laat zetten. Dat gaan wij dus doen. We hebben al een proef kaartje gehad en dan is het meteen helemaal echt :D We zijn er erg blij mee! Ben zo benieuwd hoe het is als de baby er is!
     
  15. De suikerbonen heb ik ook besteld al vandaag pas ..
    de kaartjes nog niet , heb er zelf gemakt
    en nu alleen nog zien of ze de kunnen afdrukken
    en het mooi gaat zijn ..
    Zijn er dus mee bezig hihi
     
  16. Sjalleke

    Sjalleke Fanatiek lid

    21 okt 2005
    2.151
    402
    83
    Ik heb mooie kaartjes online gezien en zal op de negen maandenbeurs zeker bij hun gaan kijken :)
    En verder heb ik daar nog tijd genoeg voor (zeg ik bij heel veel dingen dus dat wordt stressen straks :))
     
  17. sweetangel100

    sweetangel100 Niet meer actief

    Het is toch leuk als je de kaartjes eenmaal besteld hebt he? hihi...

    Sjalleke: daarom heb ik het nu al gedaan, omdat ik mezelf ken en strakjes weer alles op het laatste moment moet haha
     
  18. sweetangel100

    sweetangel100 Niet meer actief

    Vandaag belde de drukkerij, de proefdruk is nu al klaar!!!
    Morgen gaan we gelijk kijken :D ben benieuwd....!!
     
  19. Miekie

    Miekie Fanatiek lid

    30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    He sweetangel, daar ben ik weer.
    Wij hebben afgelopen maandag ook kaartjes besteld!! Wel onbedrukt via internet en dan laten we ze hier bij onze drukker drukken.
    Ben benieuwd wanneer ze binnen komen.
    Ze zijn erg origineel en niet alledaags.

    Succes met je proefdruk!! Leuk man!!
     
  20. sweetangel100

    sweetangel100 Niet meer actief

    Dat is inderdaad ook handig, de kaartjes op internet bestellen en bij de drukker laten bedrukken!!

    Kaartjes zijn het leukst als ze orgineel zijn, als wij geen leuke gevonden hadden in de boeken dan had ik misschien zelf wel een kaartje ontworpen!
     

Deel Deze Pagina