"Stieren" tijdens de fles

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door Alexandra1988, 1 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alexandra1988

Alexandra1988 Actief lid

14 nov 2009
    187
    0
    0
    Sinds een paar dagen is mijn zoontje tijdens de fles extreem "lastig" om het zo maar even te noemen.
    Hij krijg nu 165cc per keer, 5 voedingen per dag.

Als het op de laatste 50 tot 60cc aangaat, begint hij enorm de stieren, slaan met armen/benen, fles uit zn mondje duwen en met zijn hoofdje heen en weer te slaan.

Herkent iemand dit?

Zou hij de melk soms te koud vinden op het einde, want ja, warm is het dan niet echt meer.

2. Life in Pink

Life in Pink Niet meer actief

Het kunnen meerdere dingen zijn, inderdaad dat het te koud is, even opnieuw opwarmen en weer proberen. Maar het zou ook kunnen dat hij het laatste beetje te langzaam vind gaan en dan raakt hij gefrustreed en gaat dan 'stijgeren'.Een speen met een grotere opening wil dan nog wel eens de oplossing zijn. Of er kan natuurlijk een boertje dwars zitten.

Succes ermee!

3. Ladyhelga

Ladyhelga Actief lid

2 jul 2009
    131
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik lees ook even mee, hier hetzelfde verhaal namelijk..

4. Alexandra1988

Alexandra1988 Actief lid

14 nov 2009
    187
    0
    0
    Heb vandaag contact opgenomen met het CB, omdat ik al vanalles geprobeerd had. (flesje opnieuw opgewarm, andere houding, er zat geen boertje dwars, geen vieze luier ect ect).

Kenji krijg complete forte voeding, het kon zijn dat dat nu niet meer nodig is, dat hij nu te snel verzadigd is.
    Ik moet nu 2 schepjes standaart en 3 schepjes forte gaan geven en voor de nacht 5 schepjes forte.

Ook ben ik vandaag een melk speen bij de prenatal gaan halen en ik moet zeggen, hij heeft tot nu toe niet meer gestierd!

Deel Deze Pagina