Friso Pep of HA

Discussion in 'Stel je vraag aan de voedingskundige' started by Hanna Mom, Jan 28, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Hanna Mom

Hanna Mom Fanatiek lid

Jan 28, 2011
    1,235
    1
    38
    NULL
    NULL
    Goedemiddag,

Vanmorgen bij de huisarts geweest en die vermoed dat onze dochter van 4,5 maand misschien toch (een lichte vorm van) KMA heeft. Ze adviseerde ons over te stappen naar hypo-allergene voeding. Nou zag ik dat Friso eigenlijk 2 soorten voeding heeft tegen kma. Welke is het beste? En hoe pak je dit aan? Onze dochter krijgt nu ook wat jbpm door de gewone voeding, omdat we haar ook verdenken van reflux.

Dus eigenlijk 3 vragen:
    1. Welke voeding adviseert u ons?
    2. Is dit te mengen met jpbm?
    3. Hoe stap je over? Kun je in 1 keer de andere voeding geven?

Bedankt!

2. Nestle

Nestle Fanatiek lid

Dec 30, 2012
    1,094
    1
    0
    Beste Hanna Mom,

Als er een allergie is vastgesteld dan zou ik Pep adviseren. HA voeding is ter preventie van een allergie en werkt alleen als het vanaf het 1e flesje wordt gegeven.
    Pep is te mengen met jpbm, maar je zou kunnen kijken of het niet beter gaat met jouw dochtertje als zij overstapt op andere voeding. Wellicht heeft de reflux te maken met haar allergie.
    Je kunt in een keer overstappen.

Groet,
    Anne

3. Hanna Mom

Hanna Mom Fanatiek lid

Jan 28, 2011
    1,235
    1
    38
    NULL
    NULL
    Bedankt! Er is echter nog geen allergie vastgesteld. Ik hoop wel al de voeding vergoed te krijgen van de verzekering, maar ben hier nog mee bezig.

Toch overstappen naar pep?

4. Nestle

Nestle Fanatiek lid

Dec 30, 2012
    1,094
    1
    0
    Beste Hanna Mom,

Als jij denkt dat jouw kindje een koemelkallergie heeft, dan zou ik overstappen op Pep.

Je kunt kijken of de klachten minder worden bij het gebruik van Pep.

Groet,
    Anne

5. Hanna Mom

Hanna Mom Fanatiek lid

Jan 28, 2011
    1,235
    1
    38
    NULL
    NULL
    Bedankt!

Share This Page