gisteren deze film gekeken wie kent hem ook ..jee ik heb echt nog nooit zon enge film gezien,,ik dacht toen ik de trailers zag pfffff zal wel meevallen ,maaruuhh mijn god, echt te eng,en ik dacht dat ik wel wat gewend was boven de trailer staat 2 maar dit is film 1 ja idd er zijn 2 delen van maar die ga ik dus niet kijken YouTube - 'Paranormal Activity' Trailer 2 HD
kan je deel 2 ook huren dan? ik heb deel 1 in de bios gezien, vond hem echt doodeng... ben wel benieuwd naar dat andere deel!
mora27 ben ik gelukkig niet de enige ,,geen idee over deel 2 ik zie hem nog nergens.. wel de trailer ,,das met een ander gezin, bah bah
oh nou ben benieuwd, was al aan het kijken op de website van de videotheek, maar zie nog niets staan... ook de bios niet.. jammer!!
Er is geen deel 2 naar mijn weten toch? Er zijn wél 2 verschillende versies van de film. Hier alletwee gezien... brrr... Ik vond de film trouwens ook super vies/spannend hahaha. Heeerlijk! Hou er van
Na alles wat ik ervan gehoord had, had ik echt een GRUWELIJKE film verwacht, de ultieme horrorfilm zeg maar. Helaas, ik viel erbij in slaap... Ik spaar horror, maar heb eigenlijk nog nooit ECHT een enge film gezien... Misschien dat iemand een suggestie heeft? Liefs
Ik vond hem ook doodeng!! Vooral omdat je door het gebruik van handcameras je zo makkelijk kunt inleven. Net zoals the Blair Witch Project. Ik dacht steeds bij deze twee films: gatverdamme je zou het maar meemaken!
hier de trailer YouTube - 'Paranormal Activity' Trailer 2 HD het acteerwerk is juist niet goed om het echter over te laten komen ,omdat alles met de handcam gefilmt is,,zodat het echter lijkt,,