hoi welke flessen gebruiken jullie en wat is nou een goede? tot nu toe verschillende gehad. zoals Avent, Difrax, Bibi, prental eigen merk (hele simpele) maar allemaal zonder succes. zit altijd te klooien met de spenen nl. het is of te groot of te klein gaatje. hoe doen jullie dat? difrax s speen hebben we het gaatje iets groter gemaakt met een hete naald, maar ook zonder succes. want dochter zuigt het helemaal vacuum wie kan me helpen. k weet het nu ff niet meer
Onze zoon zoog ook alles vacuum. Tot we de fles van dokter brown gingen gebruiken. Geweldige flessen. Hij is nu bijna 7 maanden en we gebruiken hem nog steeds. Ze zijn verkrijgbaar bij etos
oke en hoe zit het met de spenen dan? zijn ze dan niet te groot/ klein geen idee.. zal ook per kind verschillen denk ik he? welke speen gebruik je nu daarvoor dan?
De speen is zeker niet te groot. Onze zoon zoog heel erg hard waardoor de fles binnen enkele minuten al leeg was. Met als gevolg, krampen. In deze flessen zit een staaf waardoor ze harder moeten werken om de fles leeg te krijgen. Hij deed vanaf toen 15 tot 20 minuten over een fles en hij had ook geen zuigbehoefte meer. En ook veel minder tot geen krampen. Ik gebruik de spenen die aansluiten op de leeftijd en om de 6 weken vervangen.
oke thanks . ik overweeg nu ook een dr brown fles te halen. heb ik dat dan ook geprobeerd haha morgen zondag anders had ik het morgen meteen gehaald.
Graag gedaan. Ik ben benieuwd of je er ook zo tevreden over bent. Wij in ieder geval wel. Alvast veel succes en ik hoop dat het beter zal gaan.
Wij hebben de brede, te koop bij Prenatal, en die is ook erg fijn. In totaal drie kraamverzorgsters gehad (bij twee kinderen) die alle drie onafhankelijk van elkaar de dr brown's flessen het beste vonden.
Wij gebruiken de brede dr. Browns fles. Dit op aanraden van collega's zodat je later eventueel ook pap uit deze fles kan geven (ivm het roeren??) Het bevalt ons in ieder geval heel goed, nooit krampjes en ook spugen is minimaal.
je moet bij difrax idd even kijken of er wel een opening in het ventiel zit. Deze zit vaak nog dicht. (in het midden) Maar ik ben geen fan van difrax meer. Te vaak en kapotte fes gehad (bij schroefrand) Bij de 1e hadden we avent. En de 2e difax
Ik heb ook problemen met difrax, maar ik snap het ventiel gedeelte niet? Je hebt een rubber rondje wat je op de onderkant van de fles moet doen en daar zitten ronde gaatjes in. Bedoel je dat? Edit: Ben er nu achter wat je bedoelt, er moet ook een gaatje of sneetje in dat rubberen omhoogstaande dingetje zitten? Ik heb alle flesjes bekeken maar in 1 zit dat niet
Als de speen vacuum zuigt zit de speen meestal niet diep genoeg in de mond. De tip van de speen moet achterin de keel en de lippen moeten de harde rand raken. Probeer dat eerst voor je nog meer geld spendeert.