600 gram geboorte?

Discussie in 'Prematuur' gestart door Annebe, 18 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    gefeliciteerd!!
    wat een kleine vechtster hebben jullie op de wereld gezet...
    ik snap idd wel dat je nu echt "geleefd"wordt, met alles thuis en in het zh, ben zelf 6 weken opgenomen geweest, en zoonlief heeft er ook 6 weken gelegen, dus een kleine 3 maanden ziekenhuis in/uit....de rust keert terug als je kleine meis thuis is!!

2. Annebe

Annebe Actief lid

14 mei 2010
    135
    0
    0
    Luukske@ Ik merk dat ik daar wel aan toe ben. We kunnen ook niet wachten totdat ons meisje naar huis mag.
    Het zal nog wel een week of 3 a 5 duren.

Ben al een week intensief bezig met spullen in elkaar zetten, karweitjes afmaken, schoonmaken en boenen (gebruik zelfs chloor! om alles een beetje te "ontsmetten")

Maar ik zal wat meer rust moeten gaan nemen en mezelf in acht moeten nemen, anders ga ik er aan onderdoor.

3. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    kan het me helemaal voorstellen.....de rust komt als de kleine thuis is....ik zou zelf proberen om kraambezoek te combineren, dan hou je zelf meer tijd over voor jezelf en de kleine...

ik heb in de tijd dat Luka in het ziekenhuis lag ook het hele huis gedaan, en toen hij thuis was, was het een kwestie van bijhouden, en lekker genieten....ik deed ook gewoon de dingen waar ik zin in had, kraambezoek kon zich echt aan mij aanpassen....had het idee een hoop te moeten inhalen....

4. Clauo1

Clauo1 Lid

9 aug 2010
    43
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ten eerste nog gefeliciteerd, ik hoop dat ze snel naar huis mag komen. Neem echt genoeg rust voor jezelf. Heb ik ook nl veel te weinig gedaan en het komt heel hard aan als je niet meer kan. Dus bij deze...neem je rust tussen het kolven en zkhbezoeken door en ga niet soppen, sjouwen enz. Laat dat lekker andere mensen voor je doen.

5. Annebe

Annebe Actief lid

14 mei 2010
    135
    0
    0
    Ergens in mijn achterhoofd weet ik het wel! Maar ik moet zeggen... de laatste week lukt het mij beter dan 2 weken geleden.
    Maar het zijn die nesteldrang hormonen... hebben ze daar drankjes voor? ;)

6. adi

adi Niet meer actief

hahaha zo herkenbaar...

Hier mochten de kindjes plotseling 2 weken eerder naar huis dan gepland. We kregen het een week van tevoren te horen. Toen was ik zover dat ik hun hele uitzet (dus voor 3 babys) had gewassen, maar nog NIKS had gestreken. Toen ben ik 3 nachten (!) aan het strijken geweest. Precies, nachten. Overdag had ik het veel te druk met andere dingen.

Het is de domste wat ik ooit had gedaan. Na die zware week kwamen de kindjes ineens thuis en zat ik daar met 3 babys die ongeveer helemaal niet sliepen, en ik was al brak.

Dus één advies: rust nu uit! Je hebt het zoo nodig voor straks!

7. Clauo1

Clauo1 Lid

9 aug 2010
    43
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het is zeker erg herkenbaar en je maakt er ook een lolletje van, maar echt geloof me (deed ik ook niet hoor) het valt straks vies tegen als je nu geen rust neemt. Ik heb ook 9 weken lang gerend. Herstellen van de keizersnee? Geen tijd voor want ik moest en zou 2x per dag naar het zkh gaan en de verbouwing moest af en de kasten weer ingericht en haar kamertje in elkaar gezet enz enz. Ik heb nu echt spijt van het feit dat ik veel te weinig hulp heb aangenomen. DOE HET ECHT!!

8. Annebe

Annebe Actief lid

14 mei 2010
    135
    0
    0
    Wat fijn dat dit herkenbaar is!
    Ik heb al een stapje terug gedaan en doe het nu op een rustiger tempo in plaats van hollen en vliegen.
    Rusten doen we straks samen wel.. dan neem ik ook echt de tijd om lekker met haar op de bank en bed te hangen.
    De oudere kids zijn naar school, mijn bedrijf is vooral 'savonds en in de weekend ochtenden en verder heb ik niet zo heel veel verplichtingen.

9. adi

adi Niet meer actief

Goed bezig Annebe!!

Hoe gaat het met Linge?

Deel Deze Pagina