Licht bloedverlies, niet ongesteld. Kan ik zwanger zijn?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Crista92, 16 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Crista92

Crista92 Lid

12 sep 2015
    11
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo vrouwen,

Hier een vraag van mij. Ik heb pcos en zodoende weet ik exact mijn eisprong door echo's. 12 dagen na mijn eisprong heb ik een test gedaan (ik weet erg vroeg, maar was zenuwachtig). Deze was negatief. Eigenlijk moet ik morgen ongesteld worden.

Nu verlies ik al twee dagen heel af en toe wat bruine afscheiding en soms zit er wat bloed bij. Je kan t echt totaal geen menstruatie noemen. Wel heb ik bij t afvegen dat er af en toe wat helder rood bloed komt.

Kan het zijn dat als ik over 3 dagen test dat ie dan alsnog positief is of hou ik mezelf dan voor de gek?

2. LJJ

LJJ Fanatiek lid

20 nov 2015
    2.376
    1.350
    113
    NULL
    NULL
    Dat zou idd kunnen als je geen heviger bloedverlies krijgt. Even geduld hebben vrees ik..
    Hopelijk goed nieuws over een paar dagen!

3. mariska3010

mariska3010 Bekend lid

28 apr 2011
    509
    1
    16
    utrecht
    Spannend hoor en ja dat zou inderdaad kunnen als het bloedverlies niet heftiger word maar minimaal blijft. Spannend succes!!

4. Rebelleflower

Rebelleflower Fanatiek lid

26 sep 2015
    1.256
    2
    38
    Vrouw
    Ik hoop voor jou dat het hierbij blijft dan kan het een innestelingsbloeding zijn. Maar het kan helaas ook een beginnende menstruatie zijn.
    Bij mij begint het meestal wel zo.. Helaas

5. Cinderella09

Cinderella09 Nieuw lid

17 dec 2015
    3
    0
    0
    Hallo,

Ik zit met zenuwen op de bank!

Rond 4 dec heb ik mijn eisprong gehad en duidelijk gevoeld.
    Een paar dagen na de eisprong schat op z'n 5dagen later kreeg ik pijnlijke tepels die heb ik nu nog altijd en dan zijn we al 2 weken verder.
    Sins maandag heb ik licht bruinverlies je kan het bijna niet zien en veel last van rugpijn steekjes in mijn buik slecht slapen en veel dromen.
    Nu was ik bij de action en zag een zwst liggen denk neem hem eens mee om eens te proberen nu heb ik gister dus (15) dec getest en kwam een heel heel licht streepje ik verbeelde het me niet mijn vriend zag het ook. Vandaag weer getest en toen kwam er een iets dikker streepje na 5min had ik hem weggelegd omdat dat bij de beschrijving stond. Maar toen ik 5min later terug kwam was het streepje wat goed zichtbaar was opeens weg.
    Wat kan ik nu het beste doen wil graag weer testen morgen maar vrijdag moet eigenlijk mijn menstruatie van start gaan maar wachten is weer zo moeilijk!

Kunnen jullie mij misschien zeggen wat het zou kunnen zijn allemaal beetje zwanger of moet mijn menstruatie eraan komt

Kuss!

6. kat80

kat80 Fanatiek lid

12 jul 2013
    1.311
    0
    36
    Beetje zwanger bestaat niet. Ik zou kV gaan kopen 2v5 en nogmaals testen

7. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Dat lichte bloedverlies kan helaas ook gewoon een lichte menstruatie zijn. Temeer je rond je NOD zit. Innestelbloed komt vaker niet dan wel voor en als het al komt, is het vaak nog veel eerder dan rond/op je NOD. Ook is innestelbloeding niet veel en kun je het veelal met 1 inlegkruisje af.

Maar doe over een paar dagen nog eens een test. Dan zou hij bij ern zwangerschap toch echt positief moeten aangeven. Zo niet, dan denk ik dat je gewoon een lichte menstruatie hebt gehad wat wel eens kan voorkomen.

En een beetje zwanger zonder een positieve test bestaat niet. Dan ben je gewoon niet zwanger. Sorry. Je hebt echt een positieve test nodig wil je jezelf zwanger kunnen noemen.

8. Lovelymommy84

Lovelymommy84 Fanatiek lid

27 dec 2014
    2.069
    1
    0
    Gelderland
    BeHappy, dat ben ik niet helemaal met je eens. Een innestelings bloeding kán net zo veel zijn als een menstruatie en zelfs net zo lang aanhouden. Ik schrijf op een mmm facebook groep mee, en heb dat nu al een paar keer voorbij zien komen... dus echt onmogelijk is het niet.

Verder ben ik het wel met je eens dat TS over enkele dagen nog eens moet testen. Dan nog een negatieve test? Dan zal dit wss idd een lichte menstruatie (geweest) zijn.

9. Artamesia

Artamesia Bekend lid

22 jul 2013
    606
    11
    18
    Vrouw
    Limburg (BE)
    Ik had de dag van NOD 2 keer wat bloed bij afvegen. En toch wel echt zwanger. Dus innestelingsbloeding op NOD kan wel degelijk :)

Ik duim voor je!

10. karlijn

karlijn Niet meer actief

Pseudo menstruatie bestaat ook nog. Heb ik zelf ook gehad.
    Een "menstruatie" die kan optreden omdat er nog te weinig HCG aangemaakt wordt waardoor je lichaam de zwangerschap nog niet herkend.
    Met 3,4 had ik licht positieve testen. 3.6 werd ik ongesteld. En met 5.4 had ik opeens knal positieve testen. (Had geen idee dat ik toch alsnog zwanger was)
    Succes!! Xx

11. Cinderella09

Cinderella09 Nieuw lid

17 dec 2015
    3
    0
    0
    #11 Cinderella09, 17 dec 2015
    Laatst bewerkt: 17 dec 2015
    Dankjewel voor jullie reacties!!
    Vandaag toch on geworden maar toch een testje gedaan en alweer een streepje
    Wel lichtjes maar bij de bijlage kan je een streepje zien

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      20,4 KB
      Weergaven:
      26
  12. karlijn

karlijn Niet meer actief

Kan zijn dat je ook te weinig HCG aanmaakt waardoor je ongesteld geworden bent. Kan ook een biochemisch zwangerschap zijn.
    Is afwachten. Succes in ieder geval!

13. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

4 jan 2013
    5.299
    1.769
    113
    Vrouw
    spannend zeg. Zie idd ook iets op je test

14. Cinderella09

Cinderella09 Nieuw lid

17 dec 2015
    3
    0
    0
    gister een bloedtest in het ziekenhuis laten doen en vandaag al de uitslag binnen!
    de uitslag was positief!

15. karlijn

karlijn Niet meer actief

Gefeliciteerd!! Super zeg!!
    Lekker gaan genieten xx

16. Kdelf

Kdelf Lid

18 dec 2015
    33
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kan alle kanten nog op meid over 3. Dgn ongekend testen! Hoop op een goede uitslag!

17. fee90

fee90 Fanatiek lid

21 mei 2015
    1.679
    39
    48
    En hoe is het met ts Christa?

Deel Deze Pagina