Vindster vondeling blijkt zelf de moeder!

Discussion in 'Films, televisie en nieuws' started by Wilma, Mar 31, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Wilma

Wilma VIP lid

May 22, 2006
    6,396
    1
    0
    Uithoorn
    ROTTERDAM - De politie heeft dinsdag de vrouw aangehouden die ruim twee weken geleden in Rotterdam naast een afvalcontainer een baby had gevonden.

Uit onderzoek is gebleken dat de vrouw de moeder van de baby is, meldde de politie woensdag.

--------------------

Was het dus toch niet zo'n k*t wijf als iedereen hier vond aangezien ze er iig nog voor zorgde dat t kindje op tijd "gevonden" werd en dus goed terecht kwam.
    Maar vraag me af wat haar beweeg redenen geweest zijn.... Die zullen we wel nooit weten.
    Vreselijk als je zo in de knoop zit dat je geen andere uitweg weet.

2. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Ok! Eerlijk gezegd had ik al een klein vermoeden. Het baby'tje was donker en de vrouw 'die hem gevonden had' ook.

Erg hoor, ook hoe ze haar dochter zo voorgelogen heeft. Die dochter heeft zelf ook een woordje gedaan voor de tv geloof ik. En die heeft de dikke buik van moeders niet gezien? Ze was laatst geloof ik zelfs in vermist! Ook haar verhaal doen daar...
    Wat een raar verhaal. En ik begrijp hier ook helemaal niks van...

3. Nou die zal flink in de knoop hebben gezeten. Maar ze had er toch ook al 2 lopen? Tenminste, in elk geval 1tje..

4. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Ik heb het " intervieuw" met haar gezien en ze leek oprecht verdrietig.. jeetje! Gelukkig heeft het kindje in iedergeval niet buiten in de vrieskou gelegen..:(

5. Seth

Seth Niet meer actief

Dat zegt hier in Rotterdam echt niets hoor... zeker niet daar waar de baby te vondeling is gelegd......daar is merendeel van de inwoners donker....

Als de kleine nu maar goed terecht komt, is het belangrijkste...

6. dreames

dreames VIP lid

Dec 9, 2007
    7,814
    4,057
    113
    Nou ja zeg en dan ook nog bij programma's als vermist gaan zitten.

7. En als ze helemaal pech heeft, heb je kans dat ze nu ook gaan kijken of ze wel kapabel genoeg is om voor haar andere kindje(s) te zorgen.
    Dan heeft ze mooi haar eigen glazen ingegooid.

Ja of dit was een noodkreet!

8. dreames

dreames VIP lid

Dec 9, 2007
    7,814
    4,057
    113
    Op nu.nl staat in het bericht dat de andere kinderen ergens anders zijn ondergebracht.

9. sabinu

sabinu Actief lid

Nov 4, 2009
    246
    0
    0
    -
    oo wat erg!

ik zag haar laatst op tv, een tienermoeder van 23 ofzo met een dochtertje van 6/7 ? en een dochtertje van 2 ? en dat oudste dochtertje had zogenaamd die baby gevonden:$

ze werd helemaal als held bestempeld en njaaa :( wat zeilig

10. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

Oct 12, 2007
    6,168
    1
    0
    on the moon
    Nou is dat bizar zeg!!:$Ik hoop dat de kleine meid goede pleegouders krijgt!
    Ik weet wel dat ze geen eigen huis had,Dat zei ze toen op het nieuws,omdat iemand hier vroeg wat de beweegredenen waren!
    Ik denk dus daarom.

11. Dazwa84

Dazwa84 Fanatiek lid

Aug 9, 2008
    1,212
    0
    36
    Bizar, exact hetzelfde gevoel kreeg ik ook toen ik die moeder met haar dochter zag in de uitzending. Kreeg een gevoel dat het niet klopte..

12. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Gek is dat he. Ik had ook echt dat gevoel. Kan niet goed verklaren waarom. Maar ik zag het voorbij komen op tv en het ging wel even door mijn gedachten heen. Ik heb het niet uitgesproken of zo hoor, ook niet tegen mijn man toen het op tv was, maar ik dacht dat ze best zelf eens de moeder kon zijn.....

En zou het verhaal ook verzonnen zijn dat ze de baby bij een container hebben gevonden, of heeft ze hem echt daar neergelegd dus?

13. Fairy11

Fairy11 Fanatiek lid

Dec 14, 2008
    1,227
    0
    0
    Ik begreep uit de media dat ze ook geen dak boven haar hoofd had en dat ze sliep bij haar moeder?
    Misschien daarom haar kindje te vondeling gelegd?

In ieder geval een verdrietige situatie...

Share This Page