AMSTERDAM - Sugar Lee Hooper (62) wordt kunstmatig in coma gehouden na een val van haar scootmobiel. Sugar Lee -echte naam Marja van Toorn- viel afgelopen zondag, brak haar heup en moest onder het mes. Maar tijdens de operatie is het fout gelopen, meldt haar partner Andrea aan Shownieuws. Ze kreeg een hartaanval én had zuurstofgebrek. Het is onduidelijk hoe Sugar Lee's toestand nu is. Andrea vertelt: "Vannacht om 01:00 uur proberen de artsen haar wakker te maken, dan weten we pas hoe ze er aan toe is." ____________________________________________________________ Wat triest. Ik hoop dat ze het overleeft. Niet dat ik het nou zo'n fantastisch mens vind en haar muziek niet mijn muziek is, maar dit gun je natuurlijk niemand. Waarom zit ze eigenlijk in een scootmobiel?
Ik heb het net gelezen inderdaad. Zielig hoor, ik hoop dat alles goed met haar komt. Vind het altijd wel een super wijffie!
wat? jeetje zeg, hoop dat ze het overleeft vind het een schitterend mens wist ook niet dat ze in een scootmobiel zat
Och jeetje... wat een triets nieuws Hopelijk komt ze snel uit de coma en vergaat het haar verder goed.
Oei, nog niet uit coma.. Hopen dat ze er nog uitkomt, en dan is het nog maar de vraag hoe ze uit die coma komt...