Hoi meiden, We twijfelen tussen 2 meidennamen. Ben heel benieuwd welke jullie zouden kiezen en waarom. Het gaat om Anna en Philine. Anne is een populaire naam maar in mijn omgeving hoor ik hem echt nog bijna niet....misschien komt dat nog.
Anna! Prachtig . Philine vind ik wat ingewikkeld staan, het zal ook vaak gespeld moeten worden. Phileine vind ik zachter (en daarmee aangenamer) klinken, en ik denk dat die naam bekender is en dus beter schrijfbaar.
Philine, super mooi! Bijzonder maar niet raar, heeft iets zoets maar ook wel iets pittigs. Anna vind ik geen mooie naam, erg kattig/fel/hard en saai/standaard..
Anna hoor ik hier in de omgeving heel vaak. Ik vind 'm prima. Philine ken ik niet, wel Feline en Philou!
Ik merk dat Anna de laatste tijd weer flink in opkomst is, maar ik kan er persoonlijk helemaal niks mee. Vind hem vrij ouderwets en erg suf, maar volgens mij ben ik een van de weinige die er zo over denkt Philine gestemd dus.
Anna, duidelijk kort stoer vrouwelijk...schijnt populair te zijn ja maar ik ken er geen. Philine is niet mijn soort naam.