geschrokken:(

Discussie in 'De lounge' gestart door tanja8, 20 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tanja8

tanja8 Niet meer actief

Ik moet even iets kwijt hoor..:x:x

Vandaag ben ik lekker aan een meertje met mn dochtertje.
    Naast mij zit een leidster van een kinderdag verblijf met 5 kindjes van ik denk 1 tot 3 jaar.
    Zij zit 10 m van het water en 4 van de 5 kindjes spelen in het water.
    2 peuters gaan tot hun nek aan het water in, zonder zwembadjes of wat dan ook. De leidster ligt half op een kleed met een kindje dat ligt te slapen.
    Op een gegeven moment valt een kindje en komt onder water ze gaat zo 4x koppie onder!! de leidster doet niets en ik rende er al naar toe. Gelukkig krabbelde ze zelf weer op. Ik zeg tegen die leidster 'dat kind verdrinkt bijna!"
    Daarna roept ze een paar keer 'niet te ver hoor!!'
    Daarna zit ik aan de waterkant en mijn dochtertje speelt om me heen en er komt een meisje aan lopen van net 1 jaar. Ik zie dat ze een steen in dr mondje doet, de leidster kijkt totaal de andere kant op dus ik haal dat steentje er uit.
    Daarna zitten de kindjes te spelen aan de kant met een oud, vies kapot blikje, mijn dochter zo slim al ze is pakt het af en zeg 'mag niet is bah!'.
    En 3 van de 5 kindjes had een gewone luier aan, helemaal vol gezogen met water!
    Ze gingen tegelijk weg met ons en ik zag dat ze met een oude auto was, zonder kinderstoeljes dr in. Op de auto gelukkig de naam van het kinderdagverblijf want ik heb meteen een mail dr heen gestuurd!!!
    Het zal je kind maar zijn die naar dat dagverblijf gaat:(:(:(

Ik moest het even kwijt hoor ik was zo geschrokken:(

2. Mijkeltje

Mijkeltje Fanatiek lid

7 jun 2009
    3.029
    1
    0
    Jee, ik weet niet wat er gebruikelijk is op een kdv, maar ik mag toch aannemen dat dit volslagen idioot is zeg!!

:$

3. lalalindsay

lalalindsay VIP lid

19 jun 2007
    6.527
    489
    83
    jeetje zeg, echt niet normaal...

4. augurkjes

augurkjes Niet meer actief

bizarrr... wel kinderdagverblijf is het als ik vragen mag?

5. tanja8

tanja8 Niet meer actief

ik weet niet of ik de naam hier op mag zetten...

6. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    wat belachelijk!!!!!! en dan omschrijf ik het nog redelijk netjes... zal je kind maar op zitten zeg!!

7. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    OMG! Denk je dat je kids daar velig zijn..

8. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Jeeeezus...en die moeders weten van niets en denken hun kindje goed verzorgt achter gelaten te hebben!
    Ergens zou ik zeggen vertel de naam en plaats van dat KDV maar dan weten die moeders als ze hier ook zitten tenminste in wat voor gevaar die kinderen zijn!
    Echt de nachtmerrie van mij als ik ooit mn kindjes ergens bij iemand onder moet brengen...
    Kan je hier niet meer werk van maken?

9. Nynke Jellie

Nynke Jellie Bekend lid

1 okt 2008
    745
    0
    0
    Jeetje dat is wel heel erg...
    Ik vind het goed dat je een mailtje stuurt dit kan werkelijk geen kant op.

Dan ben je denk ik blij dat je zelf zo oplettend bent, terwijl dat niet eens nodig zou moeten zijn. Ja, natuurlijk wel naar je eigen dochter toe, maar niet naar die andere kindjes.

10. tanja8

tanja8 Niet meer actief

ik weet niet ik heb een mail gestuurd met het hele verhaal maar als ik er niets van hoor dan ga ik gewoon bellen, ik vond het zo belachelijk!! ik was blij dat ze gelijk met ons weg gingen want ik voelde me anders gewoon verplicht om op die kinderen te blijven letten.

11. Yelice

Yelice Niet meer actief

Wat schandalig en ik vind dat je best de naam mag vermelden van die KDV! miss. zitten er moeders hier die hun kindje daar onderbrengen.
    Was het in Nederland of belgie? echt te schrikbarend voor woorden.

12. Nouja zeg! Je zal maar te horen krijgen dat je kindje is verdronken omdat mevrouw niet goed oplette :$
    Daar moet je toch niet aan denken :$

Ik denk dat iedereen het met me eens is dat je die naam hier gewoon mag neerzetten..
    Het liefst nog een speciaal topic 'PAS OP VOOR KDV: ... '

Tss!

13. Foxter

Foxter Niet meer actief

Oh my god, wat vreselijk!
    Ik ben blij dat ik alle leidsters bij sterre persoonlijk ken (heb je in een dorp) en dat ze elkaar altijd op de vingers kijken.
    Afschuwelijk zeg, heel goed van je dat je een mail hebt gestuurd!

14. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.900
    5.217
    113
    Home
    :$ het zal maar 1 van je kinderen zijn, dit kan toch echt niet.
    goed dat je een mail hebt gestuurd hopelijk gaan ze hier wat aan doen.

15. luuus

luuus Niet meer actief

jezuss wat belachelijk!!!! niet normaal en dit is zeker niet gebruikelijk op een kdv aangezien ik zelf ook op 1 werk... hier moet echt werk van gemaakt worden want dat kan echt niet!!!

16. tanja8

tanja8 Niet meer actief

#16 tanja8, 20 aug 2009
    Laatst bewerkt door een moderator: 20 aug 2009
    als ik de naam hier niet mag zetten haalt iemand het maar weg.
    Naam verwijderd, mag inderdaad niet.

17. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    ik welke plaats is dat kdv????/ jemig... ik zit te plapperen met mijn oren.... dat geloof je toch niet... sinds wanneer gaan leidsters eigelijk met kinderen van het kdv naar een meertje????? ik dacht dat ze gewoon buiten speelden bij het kdv....heb zelf nog geen kind dat naar de opvang gaat maar ik vind het ongelooflijk.... zowieso als je iets relatiefs gevaarlijks gaat doen ( water, drukte, hitte ) en je bent alleen met zoveel kindjes... wat doe je als er eentje wegrent???? laat je dan die baby alleen liggen??? kijk wat je met je eigen kids doet moet je zelf weten... ( tot in het redelijke natuurlijk) maar met die van een ander moet je zowieso altijd veiligheid in acht nemen....ben heeeel erg benieuwd of je een reactie krijgt...
    gr Jose

18. xxsuuzxx

xxsuuzxx Fanatiek lid

7 sep 2008
    2.417
    0
    0
    juf
    Gelderland
    Sowieso zou ik het niet fijn vinden dat mijn dochter met anderen, buiten mij, naar een meertje gaat om te zwemmen. Wat een verantwoording zeg, en zo te lezen kan ze het niet aan...Ik ben erg benieuwd wat hun reactie hierop is...

19. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Echt geen woorden voor! Maar echt heel goed van je zeg dat je een mail hebt gestuurd! Laat je even weten of je reactie krijgt?

En zijn er mama's hier die het KDV kennen?

20. tanja8

tanja8 Niet meer actief

Ja ik wacht af of ze terug gaan mailen, anders ga ik maandag bellen. Als ik iets hoor dan zal ik het hier ook laten weten

Deel Deze Pagina