Hoi ladies.. Ik heb hard gezocht maar kon nergens deze poll vinden op zp of ergens anders op internet! Ik ben heel benieuwd in de hoeveelste ronde iedereen zwanger was van hun EERSTE kindje! Ik vind overal op internet de percentages van zwanger worden met clomid per ronde maar nergens van 'beginners' Omdat er maar 10 poll-antwoorden zijn heb ik de laatste drie maanden bij elkaar genomen. Individuele reacties hieronder zijn ook welkom Alvast bedankt voor het meedoen!
Ik heb gestemd op 10, 11, 12 of later. Ronde 13 was ik zwanger van de miskraam. Wij zitten nu in ronde 20.
Sowieso pas voor het eerst in ronde 19, maar eerst 3 miskramen en een bbz gehad. Ronde 35 een goede zwangerschap!
Rondes? Geen idee, maar ik ben nu in de 20e maand net ongesteld geworden, dus sowieso 21 maanden of later.
Ronde 2 (ronde 1 telt eigenlijk niet echt want toen zaten we er met klussen helemaal naast). En deze keer ook ronde 1 of 2 (weet het nog niet zeker want weet niet zeker hoe lang ik al zwanger ben)
1ste keer zwanger na 2 jaar en 3 maanden (miskraam met 9 weken) 2dekeer zwanger na 2 maanden (gezond kindje) 3de keer zwanger in de eerste ronde heel niet verwacht met 7 weken leeg vruchtzakje 4 weken over miskraam gedaan (wilde geen pillen of curretage) 4de zwangerschap in ronde 6..
De eerste keer na ronde 4 dat werd een miskraam. Toen weer zwanger in ronde 2 werd ook een miskraam. Daarna weer weer na 2 rondes zwanger.
Ik heb ronde 7 gestemd, omdat ik na 7 maandenlang zwanger was, maar dat was de eerste "ronde" dat ik mijn eisprong volgde.
Ronde 2, net met de pil gestopt.. Ik vind het beeld wel opvallend, zoveel ronde 1, en ook zoveel bijna een jaar of langer. Het is duidelijk dat gemiddelde letterlijk een gemiddelde is....
Inderdaad sallie! Daarom heb ik de poll ook geopend om eens te zien in welke ronde nou het meeste succes wordt geboekt! Hoe meer mensen het invullen hoe vollediger het beeld wordt al heb ik ook eens gelezen dat het gemiddelde ietsje wordt opgedreven omdat er meer dames op een forum zitten die er langer over doen om elkaar als steun te hebben.. Toch wel gek dat ze zeggen dat er elke ronde 15% kans is maar er hier toch meer dan 15% meteen prijs had ben heel erg benieuwd naar als er meer mensen de poll invullen