Hallo . ik ben kyara 23 jaar . dit is allemaal nieuw voor . mij Ik heb op 15/04 mijn menstruatie gekregen alee dat denk ik tog had heel weinig bloed en duurde zo een 3 dagen normaal heb ik die 5 dagen aan een stuk heel hevig nu gisteren had ik bij het afvegen terug een klein beetje bloed maar niets in mijn slip . ik heb ook ontzettende hoofdpijn en opgeblazen gevoel . en heel moe . Had tog een test gedaan maar die is nega .is het toch mogelijk dat ik zwanger ben maar te vroeg getest heb ?
Dat kan maar om daar iets zinnigs over te kunnen zeggen denk ik dat het belangrijk is of je een beetje een regelmatige cyclus hebt? En welke datum je daarvoor ongesteld bent geworden?
Ik heb ben daarvoor ongesteld geworden op 19/03 En ik heb normaal wel altijd een regematige cyclus . Ik voel me nu echt opgeblazen net of ik teveel gegeten heb heledag door ook pijn in de onderrug en aventoe in de onderbuik
8 minuten geleden Ik heb ben daarvoor ongesteld geworden op 19/03 En ik heb normaal wel altijd een regematige cyclus . Ik voel me nu echt opgeblazen net of ik teveel gegeten heb heledag door ook pijn in de onderrug en aventoe in de onderbuik
Dan ga ik gezien de tijd tocheck vanuit dat de 15de de menstruatie was. Ik dacht nog even aan een ovulatiebloeding maar gezien de 15de dag 27 van de cy cluster was lijkt me dat onwaarschijnlijk. Ik denk dat je het roze van gisteren moet zien als spotting. Komt vaker voor
Dus er is niets aan de hand .. Want ik weet het niet goed ... Heb nu veel witverlies ook ... Is heel ambetant ... Dus u denkt dat ik niet zwanger kan zijn
Alle. ....U bent Belgische Nou....Het kan natuurlijk altijd omdat een cyclus altijd kan afwijken maar als je normaal gesproken regelmatig ongesteld bent ligt het niet erg voor de hand. Maar gelukkig kan ik niet in jouw buik kijken
Als je hcg zo hoog is dat je symptomen krijgt dan is je test zeker positief, dus die symptomen komen al niet van een zwangerschap. Zijn jullie bezig voor een kindje?
Als je op 15-4 bent gaan bloeden en nu 8 dagen later een negatieve zwangerschapstest hebt dan ben je inderdaad niet zwanger. Ik denk ook gewoon tussentijds bloedverlies. Hoe lang ben je gestopt met de pil oid?