wat heb jij in je box?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Dora, 28 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dora

    Dora Bekend lid

    25 apr 2006
    762
    0
    0
    Hoi,

    was benieuwd wat jullie in de box hebben.
    Finn is dol op het nijntjemobiel maar gaat hem dat niet vervelen? alles boven zijn hoofd is i.e.g. erg mooi en boeiend.

    tips .... welkom!
     
  2. Jucade

    Jucade VIP lid

    20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ik was 1x in de 2 weken t boxkleed, dan wissel ik ook meteen al t speelgoed om. Ik heb bijvoorbeeld 1 rammelaar, een knisperding, nijntje mobiel (die nu niet meer lang te leven heeft ben ik bang :) ;) ) en een 'ding' voor áán de box en als ie daar op drukt, komen er dierengeluiden of n melodietje en een rammelknuffel.
     
  3. Minyaweth

    Minyaweth VIP lid

    20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Wij hebben een mobiel, een knisperboekje, een rammelaartje en een boxspiraal in de box. Tot nu toe wissel ik het speelgoed nog niet echt af, want Vigo vermaakt zich er nog prima mee. Af en toe dat ik wel eens een anders speeltje tevoorschijn haal waar hij dan even mee speelt.
     
  4. chantal1984

    chantal1984 Niet meer actief

    Wij hebben een mobiel, en wat knuffels en ik wissel ze ook niet want hij vind alles gewoon nog steeds leuk wat er in de box ligt
     
  5. Vera

    Vera Fanatiek lid

    17 apr 2006
    2.604
    1
    0
    Die mobiel die worden ze op een gegeven moment zat ja. Maar dat merk je vanzelf.
    Dan wordt het tijd om wat anders er in te gaan hangen.
     
  6. Lientje

    Lientje Fanatiek lid

    24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Een babygym, knuffels, zo'n fisherprice bord met speeltjes, en een beetje los speelgoed zoals rammelaars. Maar ik heb wel zo'n dubbele box, anders zou het niet passen.
     
  7. Ozzy

    Ozzy Actief lid

    31 jan 2007
    379
    0
    0
    Rotterdam
    Ik heb de box pas 3 weken en ik heb toen ook naast een simpele boxkleed een kleed van de lijn rainforest van fisherprice gekocht dat is met muziek /verlichting en allemaal speeltjes die eronder hangen daar speelt ie af en toe onder( in de box) en om het te wisselen doe ik hem vaak op de simpele kleed met een rammelaartje alleen daarmee is ie ook ff zoet dan slaat ie op de box ermee.
     
  8. morgaine

    morgaine Bekend lid

    22 sep 2006
    894
    0
    0
    Arnhem
    Babygym, zon speelgoed stuurtje met geluid. En wat speelgoed bijtringen
     

Deel Deze Pagina