68 doe je daar lang mee?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door missX, 28 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. judithteresa

    judithteresa Bekend lid

    2 jul 2006
    506
    0
    0
    journaliste/fotografe/webdesigner/model
    Fuerteventura-Canarische Eilanden
    keira begint ook nu pas met 74, heeft bijna al die tijd idd 68 gehad, en nog steeds dingetjes maat 68! maar haar sportbroekjes van 3 maanden heeft ze ook nog, staan superschattig als korte broek! en zijn geen strak elastiek van boven, want ze had altijd al een bolle buik!
     
  2. Dora

    Dora Bekend lid

    25 apr 2006
    762
    0
    0
    ooh wat ben ik dan benieuwd, Finn is met 7/8 weken al 62 cm en draagt nu 62/68.... pfff haha
     
  3. sophie2

    sophie2 Lid

    26 aug 2007
    67
    0
    0
    huisvrouw
    Velserbroek
    Ach, weet je, elk kind groeit anders. De een groeit sneller dan de ander. En kijk naar jezelf als ouder. Als ouders lang zijn, is dat vaak ook met je kind al het geval. Hier is de ene ouder lang en de ander kort :). Sophie groeide het eerste jaar erg hard, maar staat nu even stil, gelukkig.

    Groetjes Sonja
     
  4. sophie2

    sophie2 Lid

    26 aug 2007
    67
    0
    0
    huisvrouw
    Velserbroek
    Ach, weet je, elk kind groeit anders. De een groeit sneller dan de ander. En kijk naar jezelf als ouder. Als ouders lang zijn, is dat vaak ook met je kind al het geval. Hier is de ene ouder lang en de ander kort :). Sophie groeide het eerste jaar erg hard, maar staat nu even stil, gelukkig.

    Groetjes Sonja
     
  5. pinguin72

    pinguin72 VIP lid

    7 jan 2006
    7.831
    0
    36
    Quinn heeft heel lang in 68 gezeten, sterker nog broekjes maat 68 passen hem nu precies!

    En hij is trouwens groot begonnen! (4095 gr en 52 cm) zegt dus niet zo heel veel volgens mij.
     
  6. kim en maikel

    kim en maikel Bekend lid

    19 jun 2006
    572
    0
    0
    moeder
    lieshout
    Mijn dochtertje is nu bijna 8 maanden en ze heeft nu van shirtje 74 en van broekje nog steeds 68.
    Maar van shirtjes heeft ze ook lang 68 gehad.

    Groetjes kim
     
  7. danili

    danili Bekend lid

    22 mei 2006
    808
    0
    0
    ferron is het snelste uit maatje 68 gegroeid van alle maten die hij tot nu toe heeft gedragen!
    na 1,5e maand pastte hij het meeste niet meer.
    Ligt ook vaak aan het merk vd kleding.
    hema valt bijv snel klein.
    en mexx en esprit ook.
    kleren van de h&M vallen vaak groot!
     
  8. sim

    sim Niet meer actief

    hier hetzelfde als danili, hennes kleding doet hij vrij lang mee. 74 was hij ook zo uit, maat 80 heb ik vrij veel van, en daar doet hij al een aardig tijdje mee..
     
  9. Karagoz

    Karagoz VIP lid

    14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    selam

    tamer groeide van af het begin heel snel. Hij werd 6 weken te vroeg geboren en droeg maar 50 en dat was nog te groot. en nu is hij 13 mnd en draagt maat 86, soms maat 92 ligt eraan waar ik de kleding koop.

    Tamer heeft heel lang met 74 gedaan en nu groeit hij weer heel snel. Maat 80 heeft hij maar weinig gedragen.
     
  10. Mamariek

    Mamariek Actief lid

    6 aug 2007
    201
    0
    0
    Bussum
    Goh wat een verschil toch wel. Ib heeft 1x maatje 50 aangehad. Ongeveer 6 weken in 50/56. Vrij lang in 62/68 inderdaad. Nu zit hij al in 74/80, ook voornamelijk vanwege zijn spekarmen want de mouwen zijn echt nog wel te lang :)
    Helaas vanwege een spreidbroekje in maatje 80/86 van broekjes :(
     

Deel Deze Pagina