nog een kansje?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door amberliek, 5 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. amberliek

amberliek Bekend lid

10 okt 2010
    951
    0
    0
    Hoi meiden,

Ik heb even een vraagje
    gister had ik een knaltest maar kreeg manlief niet zover:)
    vanmorgen werd ik verrassend wakker gemaakt en is het er alsnog van gekomen:)....heb ik nu nog een kansje dat het raak kan zijn of is deze ronde een verloren ronde?

2. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Lijkt me wel, de knaltest geeft aan dat je eisprong binnen 24-36 uur komt, dus dan springt ze alsnog in een leger soldaatjes denk ik :D

3. Patrieske

Patrieske Bekend lid

9 feb 2006
    694
    0
    0
    Zuid Holland
    Als je eerder in de week nog sex hebt gehad dan maak je zéker kans.;)

4. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    zeker wel! zoals hierboven staat, je eitje springt pas na je knaltest, dus vanochtend was juist mooi op tijd!

5. amberliek

amberliek Bekend lid

10 okt 2010
    951
    0
    0
    #5 amberliek, 5 aug 2011
    Laatst bewerkt: 5 aug 2011
    Dank je voor jullie antwoorden meiden :D
    umm nee alleen vanochtend sex gehad op het moment
    gebeurd het niet zo heel veel omdat manlief met een burn out thuis is en meer niet dan wel zin heeft.
    Dus of dit moet een schot in de roos zijn (was bij dochterlief ook zo toen zaten we in een verhuizing en ook maar 1x gedaan) of het wordt op naar de volgende ronde....afwachten geblazen nu dus ;)
    Heb nu net nog ff getest en geen streep meer waar te nemen...alleen een heel licht vaag streepje nog dus moet idd gister mijn knaldag geweest zijn....nu maar hopen dat de schot niet net te laat was ;)

6. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Denk dat je indd nog een goede kans maakt hoor. Zoals anderen al zeiden, spring je ei dan binnen 24 tot 48u na de knaltest. Succes meid!

7. Alita

Alita Niet meer actief

nou je ei springt dan vandaag toch...dus dan staan ze mooi klaar straks!

8. apie3

apie3 Fanatiek lid

10 jan 2011
    1.815
    0
    0
    directeur aan huis
    Noord brabant
    Wauw wat spannend.. Precies de juiste tijd zeg! Op naar dat ellendige wachtbankje......
    Succes!

9. amberliek

amberliek Bekend lid

10 okt 2010
    951
    0
    0
    #9 amberliek, 5 aug 2011
    Laatst bewerkt: 5 aug 2011
    hihi en wachten duurt zooo lang dan he ;)
    zou wat zijn zeg...zelf dacht ik te laat helaas (niet minder van genoten hoor maar toch) en zonder bewust ervan te zijn gewoon perfect optijd :D

10. Alita

Alita Niet meer actief

spannedn he en nu moet je lang wachten voordat je weet of het idd raak is nu!!

Succes

11. amberliek

amberliek Bekend lid

10 okt 2010
    951
    0
    0
    zou wel weer een wonder zijn als het raak zou zijn zeg :cool:...wonderen zijn de wereld niet uit...dochterlief liet 5 jaar op zich wachten en toen ook die maand maar 1 malig gedaan ivm met drukte vanwege verhuizing en plof daar zat madametje:D....nu alweer sinds oktober van de pil af nu weer zo'n "rare" klusronde net als toen zeg maar dus ben ineens stikbenieuwd nu wat de uitslag gaat worden hahaha.;)

12. Alita

Alita Niet meer actief

nou dit wordt m dan toch?! haha kan niet anders....

Deel Deze Pagina