Hoi dames, Sinds september gestopt met de mini pil (maar gaf nog wel 3 maanden daarna gedeeltelijk bv) en vanmorgen had ik een positieve test in mijn handen.. binnen 4 minuten was deze streep te zien.. Maar bij de zwangerschap van mijn dochtertje had ik (achteraf gezien) vanaf de bevruchting gespannen borsten en dat ik het erg warm had in bed ookal deed ik niets. Nu heb ik daar allebei geen last van en dat maakt mij erg onzeker.. Ik zou a.s. zaterdag ongesteld moeten worden, want sinds de bevalling is mijn cyclus 35 dagen. De test zou dus nog vals positief kunnen wezen toch? Wat dan wel weer grappig is.. deze test is nu al duidelijker dan die met mijn dochter toen ik echt een paar dagen over tijd was.. Maak ik mezelf druk om niets?
Ziet er goed uit hoor deze test! De vraag is niet zozeer of hij vals positief is maar of hij gaat oplopen omdat je voor je NOD zit! Dat blijft altijd even spannend maar voor nu zeg ik zwanger hoor! En qua kwaaltjes, elke zwangerschap is anders, ik heb bij deze zwangerschap bijna niks aan mijn borsten gevoeld terwijl ik de vorige keer met bakstenen rond liep.
Dank je voor jullie snelle reactie Ik zal vandaag dan maar een clear blue halen voor zondag en nog maar even geduldig proberen te wachten.. hopelijk loopt de test verder op.. Ik wist wel dat kwaaltjes per zwangerschap konden wisselen maar wist niet dat er zoveel verschil ik kon zitten!
Inderdaad zwanger! Benieuwd of hij oploopt. En elke zwangerschap is anders qua kwaaltjes.. gefeliciteerd.
Ziet er goed uit, gefeliciteerd! Ik ben nu 8 weken zwanger van 2e. Vorige x ook al vroeg zere borsten, nu totaal niet. Vorige x niet misselijk, nu wel..haha dus wisselt inderdaad! Hoop op een goede zwangerschap voor je met weinig kwaaltjes!😁
Lijkt mijpositief DDucky! Voorzichtig gefeliciteerd! Ps een geweldige quote in je handtekening heb je
Gefeliciteerd! Dat bied hoop. Had bij de eerste het ook bloedheet in bed voor Nod. Nu 11 dpo en het nog steeds koud... dus was al bang dat het een nieuwe ronde wordt.
Zojuist een afspraak gemaakt met de vk.. en zij vond het helemaal niet gek om nu al een afspraak te maken (ik nog wel een beetje) en nu mag ik daar de 17e al heen -helemaal happy- nu hopen dat ik niet tussendoor hoef af te bellen *blush*
Gefeliciteerd! Ik duim met je mee. Trouwens, verschillende symptomen per zwangerschap had ik ook hoor.