Het zal misschien voor sommigen even raar zijn, maar ik heb besloten om mijn kinderwens voorlopig nog even in de koelkast te zetten. Ik heb mijzelf een beetje teveel gepusht de laatste tijd. Ik romantiseerde de boel teveel. Ik merkte dan ook dat ik zeer opgelucht was als ik ongesteld was, en dat is natuurlijk niet goed. Het gaat de laatste tijd erg goed met mijn werk en ik heb besloten om mij eerst hierop te concentreren en in ieder geval dit jaar nog niet aan kindjes te beginnen. Eenmaal deze keuze gemaakt en overlegt met mijn vriendje, die gelukkig achter me staat, voel ik me echt veel beter. Liever ben ik nog even saampjes met mijn vriend en wil ik gaan en staan waar ik wil, wat ook noodzakelijk is ivm mijn werk. Ik weet zeker dat we ooit aan een kindje beginnen, alleen is nu nog niet de tijd. Neemt niet weg dat ik geregeld nog even kom koekeloeren op dit forum, want het is nog veel te gezellig! Dus meiden: heeeel veel succes met het maken en uitbroeden van een kindje!
Jeetje Terese, wat lees ik nu? Ik wens je heel veel succes op je werk en in je relatie. Sowieso een hele fijne tijd. :sunny: Als je inderdaad al die tijd opgelucht was met je ongesteldheid, ben je er misschien inderdaad nog niet aan toe. Ik ben wel blij om te horen, dat jullie alletwee achter de beslissing staan. Natuurlijk hoop ik dat je maar vaak komt kijken om gezellig bij te babbelen. Veel plezier!!! Ingrid
Heel veel succes TErese mt de keuze die je maakte ! Lekker genieten en hopen je hier nog wel af en toe te zien !!
Aaah lieverd, wat goed dat je deze beslissing hebt genomen. Ook al is het misschien moeilijk, jij weet zelf het beste wat je moet doen. Ik wens je ook heel veel plezier en succes toe in je werk! Die kindjes komen wel, wanneer jij en je mannetje er aan toe zijn! Dikke kus en veel liefs Manuela
Ja, je ging er ook wel erg in op he? Is ook niet raar hoor, tis ook nogal wat als je echt aan kindjes gaat beginnen. Ook ik twijfel soms nog wel eens. Maar ik snap wat jij bedoelt en hoe je aan je beslissing komt... En ik ben heel blij dat dat goed voelt voor jou! Succes met je baan meis, en ik hoop dat ik je af en toe tegenkom hier...
veel succes in de toekomst meis, met of zonder kindjes!!! wanneer je weer voor het echie gaat....horen we het!! veel liefs elfje
Terese, Ik vind het een wijs besluit en het geeft aan dat je zelfkennis hebt. Iedereen heeft op z'n tijd misschien wel eens een twijfel, maar als het groter is dan dat...m'n moeder vertelde me altijd: Bij twijfel , niet inhalen! Succes met alles wat je lief is en wie weet zien we je nog eens terug. Mirre
Oh maar zo makkelijk zijn jullie nog niet van me af hoor 8) Ik kijk elke dag even mee, dus het is geen definitief afscheid. Wel lief van jullie dat jullie begrip voor me hebben. Ik was er sowieso dagelijks mee bezig, maar hoe langer ik ermee bezig was, hoe meer het me tegen ging staan. Tot ik zaterdag dus ongesteld werd en letterlijk een zucht van verlichting slaakte. Het zijn komende maanden drukke maanden. En dan kan ik het me echt niet permitteren om zwangerschapskwaaltjes en een dikke buik te hebben. Toen ik in de eerste ronde zat en ervan overtuigd was dat ik zwanger was, werd ik heel paniekerig dat het wellicht zo snel al zo ver was! Dacht dat het gewoon vanwege het nieuwige de paniek toesloeg. Maar ik had het met de 2e ronde weer. Klinkt heel raar, maar ik zie mijzelf helemaal nog niet met een dikke buik, laat staan achter de kinderwagen lopen. Op de een of andere manier past het nu nog niet bij mij. Maar het gevoel zit wel te sluimeren. En ik ben ervan overtuigd dat dit ooit naar boven komt, met alle liefde die ik mijn eigenste kindje ooit zou kunnen geven. Het is alleen nu nog niet mijn tijd...
Jeetje Terese, wat een besluit zeg! Wat goed dat je erlijk bent tegenover jezelf en je mannetje!!! Je komt ons toch nog wel regelmatig verblijden met leuke smiles hè??? :jocolor:
Lijkt me een moeilijk maar wijs besluit. Als je er zo over denkt dan is dit het beste lijkt me. Veel suc6 en jou tijd zal echt nog wel komen.
goed datje een besluit heb genomen, en er zelf nu ook definitief achter staat. veel plezier de komende tijd nog samen met je vriendje!
Terese, we gingen net zo lekker gelijk op joh! Geniet van je tijd, je werk en je mannetje hoor.. Jou tijd komt zeker nog wel, dat je blij bent dat je niet ongesteld wordt. Succes en houd ons op de hoogte als je er weer helemaal voor gaat! Liefs, Real
Terese, goed dat je deze keuze hebt gemaakt. Denk idd dat je er nog niet aan toe was. Als je blij bent dat je ongi bent..? Heel veel succes met je baan en relatie en we zien je idd wel gewoon nog voorbij komen op de site.. Liefs Britt
Wijs besluit, als je denkt dat je er nog niet aan toe bent, is het misschien wel beter dat je er nog niet voor gaat. Je ziet wel wat de toekomst brengt. In elk geval veel succes. Liefs Kirby
luister naar jezelf. geeft vaak het beste advies. en als die zegt wachten, dan wacht nog maar even. geniet maar lekker met ons mee!