Eerst die voor en over Hannah (eerste miskraam) Door inspiratie van die kettinghanger heb ik de volgende gedichtjes/stukjes geschreven (onder werktijd ): ____ 1. Ik mis je, mijn meisje Was je maar hier Ik wil je mama zijn En voor je zorgen Alles was klaar voor je komst En toen ging het mis Ik raakte je kwijt Je was weg Overleden, nergens meer Nu ben je in de hemel, maar ik heb nog steeds verdriet nog steeds pijn zoveel pijn, zoveel verdriet mijn hart was en is verscheurd alsof iemand in mijn hart stak en het mes steeds weer omdraaide Zo'n pijn zo'n steken zo'n verdriet Dat zal slijten maar toch, mis ik je was je maar hier dan kon ik je vasthouden en knuffelen troosten en met je lachen Ik mis je mijn meissie, Mijn Hannah Ik mis je mijn schat Liefs je mama -_-_-_-_-_-_-_-_-_- 2. Het waren net messensteken in mijn buik die krampen, toen ik jou verloor maar die steken waren niet het ergste Dat was het besef Het besef wat er gebeurde Het besef dat ik een miskraam had Het besef dat ik mijn kindje kwijtraakte et besef dat ik er niks tegen kon doen steken steken overal -_-_-_-_-_-_-_-_-_- 3. Dag meisje van me, Ik weet dat je daar bent In de hemel veilig bij God En ik weet dat je mij als je mama kent ik weet ook dat je op me neerkijkt ik hoop dat je trots op mama kan zijn ik ben zeker weten trots op jou, mijn mooie dochter maar zonder jou doet het wel veel pijn Ik hou van je! Mama -_-_-_-_-_-_-_-_-_- dit is een gebed voor Hannah: Ik bid, lieve schat, dat je veilig en wel bij de Here mag zijn. En dat je van Hem mag leren en vreugde en vrede mag ontvangen. Ik bid dat je je niks hoeft aan te trekken van alle narigheid hier op aarde. En alles wat hier gaande is, jou nergens in beperkt. Ik bid ook dat hoeveel ik jou ook mis, jij niet zoals ik zoveel aan jou hoef te denken of zorgen hoeft te maken. _____________________________________________________________ 4. mijn gedachten mijn hart mijn buik mijn emoties mijn doen mijn alles is van slag als ik aan jou denk en hoe ik jou kwijtraakte _________________________ 5. Het deed zeer en ik was machteloos ik was gefrustreerd en boos ik had vragen en een schuldgeveol maar je gaat door je moet wel wat anders? maar toch zijn de gevoelens nog neit weg Het deed zeer en ik was machteloos ik was gefrustreerd en boos ik had vragen en een schuldgevoel Omdat ik mijn eerste kindje niet lang genoeg in mijn buik kon houden __________________________________ 6. koud van binnen zo leeg het doet zeer dat ik jou niet mocht voldragen zo zeer ik heb je nooit gezien nooit gehoord nooit vastgehouden dat doet mij veel verdriet Zo koud Zo leeg het doer zeer want vergeten zal ik je niet! __________________________ 7. mijn ster straalt aan de hemel mijn diamant is mijn kostbaarste bezit mijn bloem die bloeit met geur en kleur mijn lichtje dat schijnt in het duister en zoveel meer ben jij, voor mij mijn meisje, Mijn schat _______________________ 8. Een hart van goud een ziel van kristal een lach van zonestralen ogen van briljant je bent zo mooi zo perfect en je leeft in Gods aanwezigheid Je bent mijn moppie en ik zal je weer zien blijf bij Jezus tot in de eeuwigheid Hij heeft je meer te bieden dan ik ____________________________ 9. spreid je vleugels en vlieg open je ogen en waak open je mond en lach open je gedachten en denk aan mij en hoeveel ik je mis __________________ 10. Ik mis je mijn lief Je had bij me moeten zijn gelukkig en wel maar je werd van me afgenomen uit mijn moederschoot weggerukt nu ben je in de hemel maar je had bij me moeten zijn Ik mis je mijn lief ____________________________ 11. vrij als een arend sterk als een beer speels als een puppy alle tijd hebben als een slak geborgen als een kangaroe-jong vredig als een duif beschermend als een hond liefdevol als een dolfijn dit alles ben jij, maar wat je ook bent, je bent en blijft ook voor altijd mijn meisje! ____________________________________ 12. Ik mis je zo waarom ben je niet bij me? waarom moest je gaan? ik misje zo waarom kon je niet blijven bestaan? ik mis je zo dat doet zo zeer Ik mis je zo en dat wil ik niet meer ik mis je zo ik wil je bij me waarom kon dat niet doorgaan? waarom moet ik je zo missen? waaraan heb ik dit verdiend? waarom moest ik je verliezen? waarom moet ik je zo missen? wat heb ik fout gedaan? waarom was het niet bedoeld jou bij me te hebben? Waarom al die vragen? Ik mis je zo was je maar hier __________________________________________ 13. je bent... mijn vlinder in de lucht mijn bloempje in de wei mijn ster aan de hemel mijn waterdrup in de rivier mijn grote verrassing in mijn buik mijn liefje in mijn hart Voor eeuwig! ___________________ 14. ik hoop je snel te zien jou te missen doet teveel pijn maar het harde leven op aarde zou niks voor jou zijn blijf maar waar je zit daar zit je veilig en goed en als je mama haar taak heeft vervuld, komt ze bij je op bezoek dan zijn we weer samen mama is dan weer samen met jou dan gaan we genieten maar tot die tijd: vergeet niet dat ik van je hou! ________________________________________________________ ________________________________________________________ En deze zijn voor/over mijn 2 misrkaam. Ik weet niet waarom, maar ik heb t gevoel me beter uit te kunnen drukken in t engels, vandaar dat al deze gedichtjes/stukjes in t engels zijn. K hoop dat t te volgen is. -_-_- 1. Torn apart Broken Alone No boyfriend anymore No baby inside Alone Broken And torn apart. _-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_ 2. Gone Gone with the wind Gone from life on earth But alive Alive in heaven With her sister With God Gone from me But not for ever -_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_- 3. Together we will be But seperated now Together with your sister Without parents Together with God On earth for a short time Missed and loved Together and seperated Bente, my star and angel _-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_ 4. My little girl Has gone to heaven Safe and loved There in heaven Loved and missed Here on earth But I'll see you again When I go to heaven... When I go to heaven, I'll come to you! -_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_- 5. The love of new life Is huge The love for a still unseen creature Is plentiful The love for a growing beeing deep inside Is miraculas The love for a child Is unending The love from a mother Is unchanging _-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_ 6. It hurts To lose Part of yourself It hurts That loss Beeing confirmed It hurts To be alone Again.... -_-_-_-_-_-_-_-_- 7. Gone For real No comprimise Just gone Gone away from me Died while living in me A baby A living creature A baby In me That baby That child Is gone Gone away from me Gone... _-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_ 8. My little butterfly And little star Be free And fly Mommie will see you again And fly with you -_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_- 9. Gone With the wind Gone Away I love you Even now When you're gone!
Hoi, Ik heb gekozen van NL. Ik vind ze in het Nederlands het mooist. Mooie gedichten zeg !! Ben er een beetje verdrietig van. Sterkte meid en schrijf het maar goed van je af !! Lotte
Nederlands vind ik het mooist! Erg mooie gedichten. heel veel sterkte verder en vooral blijven schrijven.
Ik ben normaal meer van de engelse teksten, maar in dit geval spreken de nederlandse me meer aan! Die komen meer recht in m'n hart aan. Helder en gevoelig. Mooi dat je zo kunt dichten, van je af kunt schrijven. Veel sterkte gewenst! Liefs, Mirre