Dames, helaas is het te vroeg voor een test. Maar ik heb een aantal symptomen nu en vraag me af of iemand hier ervaring mee heeft. Ik moet vaker plassen en soms bij het afvegen wat slijm. Verder kan ik hele dag doorslapen. En wat het meest opvalt is vreselijke honger. Ik kan hele dag Door eten en dat honger gevoel blijft.
Hoezo is het te vroeg voor een test? Zwangerschapssymptomen ontstaan door HCG. HCG wordt opgepikt door zwangerschapstesten. Dus als jouw klachten zwangerschapssymptomen zijn, moet dat dus al te zien zijn op een zwangerschapstest. Je kunt dus gewoon testen.
Er wordt gezegd dat ochtendurine het beste is, omdat daar de hcg duidelijker in is doordat er meer uren aan "afval" in je urine zitten. Mocht je niet teveel drinken en er een paar uur tussen hebben zitten is het ook goed meetbaar
ik teste voor het eerst in de avond positief. Als je niet teveel drinkt kun je ook overdag testen Hoeveel dpo zit je?
Helaas zeggen symptomen niet zoveel, ik voelde de laatste week ook van alles vanmorgen getest (2 dagen overtijd) en was negatief. Als het van zwangerschap komt moet dat te zien zijn op een test ik hoop voor je dat het bij jou wel van een zwangerschap komt.
Zou kunnen.. Ik was/ben ook heel moe en moet ook veel plassen. De keren dat ik niet zwanger was had ik het ook wel. Zou gewoon testen dan weet je het.. Succes