Dank je wel rogijulo. Ik zie het op die foto ook als een vlek . Was waarscbijllol ook onmogelijk zo vroeg al een positieve test. Maar een vraag.. . Hoezo 4 dpo?? Zondagmiddag was de test alweer negatief en maandagochtend temperatuur omhoog dus ga ik er van uit dat mijn ei gesprongen is. Klopt dit dan niet??
Nee, je temp duikt op dinsdag weer naar beneden op je basaal. Zondag de laatste posi ovu en dus is het logisch dat je eisprong uiterlijk dinsdag was. Ook betekent een negatieve ovu (na een positieve) niet dat je eisprong dan al geweest is. Ik verwacht (gezien de stijging van dinsdag naar woensdag) dat je eisprong op dinsdagochtend was
Oké dat betekend dus dat ik dus echt overdreven vroeg heb getest plus dat de app ( FF ) het helemaal fout heeft. Sowieso is mijn nod dan pas rondom 8 februari . Duurt nog lang Welke app gebruik jij om foto's te bewerken ?
Bij mij heeft FF het ook nogal eens fout (2 van de 3 keer), ik pak nu gewoon zelf de dag voordat mijn temperatuur echt omhoog schiet als eisprong dag. Dat lijkt tot nu toe overeen te komen met de lengte van mn lf. Wil natuurlijk niet betekenen dat het niet raak is deze ronde! Hopelijk heb je over een paar dagen alsnog een positieve test in je handen .
Ja dat doe ik ook de dag voordat mijn temperatuur stijgt , tel ik als dag van de eisprong. Voor nu ga ik maar weer braaf een paar dagen afwachten.
Zijn nu al uitverkocht online! En ik ben het trouwens met RoGiJuLi eens, dit lijkt me eerder een ophoping van vloeistof. Maar dat betekent niet dat het niet alsnog raak kan zijn natuurlijk. Je bent nog vroeg. Good luck!
Ik heb trouwens met de sensitest extra sensitive een duidelijk streepje op -6 nod gehad. En deze tests kosten maar een paar cent ps Hoop dat je snel een duidelijke streep hebt!
Misschien nog wel in de winkel verkrijgbaar? Ik had zelf 2 pakjes besteld . Had je met alle liefde 1 pakje willen geven als ik die zo kon meesturen