Dames wat is dat voor winkel dan? Ik ken die niet is echt goedkoop joh die testen, want die zijn echt goed
Hier zag ik bij de op=op helemaal geen zwangerschapstesten meer.. Ik wilde ook alvast in huis halen, want ook ik kan niet wachten tot NOD... dan maar hopen dat mn sensitesten iets eerder aan gaan geven dan NOD haha
Grrr wilde ze ook alvast in huis halen, vertrouw die Kruidvattesten niet meer. Maar helaas, dat wordt de volle pond betalen. Denk dat ze verkocht zijn aan half zp lol.
Wat raar meiden, Opeens heeft mijn ff kaartje geen doorgetrokken rode lijn maar meer stippels. Waarom zo dit zo zijn? Iemand dit ook al gehad?
Volgens mij twijfelt ff dan aan je eisprong. Misschien omdat je stijging van woensdag net zo groot is als die waar het kruis staat. @RoGiJuLi heeft hier vast antwoord op.
Dat komt omdat FF nu twijfelt over de plek waar hij nu je ei zet En terecht want je ei is 100% zeker 2 dagen later geweest dan hij nu aangeeft
Goeiemorgen! Ik temp elke dag op dezelfde tijdstip . Vanmorgen temperatuur weer gezakt naar 36.9. Dan zal FF inderdaad nu twijfelen
Maar mijn ovulatietesten zijn vanaf zondagochtend 22 januari steeds negatief geweest tot nu toe . Dus dan kan mijn ei toch niet later zijn geweest??
jawel want je ei springt pas tussen 24-48 NA je positieve ovulatietest. Dat hij weer negatief was wilt biet zeggen dat je ei al was geweest! Dus na je positieve ovulatietest, springt hij 1-2 dagen later
Je ei springt inderdaad niet gelijk na een positieve test. Dus een positieve ovutest op de 21e kan zeker nog een eisprong geven op de 23e.
Ja dat klopt msar mijm temperatuur was wel gestegen op de maandagochtend 23 januari. Dat kan natuurlijk ook want ik had op maandag weliswaar een temperatuur verhoging maar dinsdag weer een dip. Ik verwacht sowieso niets meer déze ronde : -(