6DPO en duidelijke streep ovutest

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Zustertje2015, 28 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zustertje2015

Zustertje2015 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    2.682
    0
    36
    Hallo meiden,

Ik heb dmv ovulatietesten en tempen mijn ei gevonden ( denk ik dan ) ovulatietest was daarna ook duidelijk minder. Nou heb ik vandaag en eergister toch nog eens een ovulatietest gedaan en die van vandaag is alweer stukken donkerder. Net zo donker als 2 dagen voor mijn piek op 20-07. Zou dit betekenen dat ik nog een eisprong kan krijgen? Of dat mijn ei helemaal niet gesprongen is? Heb wel een hogere temp...

2. Lizzy14

Lizzy14 Niet meer actief

#2 Lizzy14, 28 jul 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 28 jul 2011
    Meis als je je piek hebt gevonden zou ik daar gewoon vanuit gaan. Mijn ovu-test blijft altijd een duidelijke 2e streep geven tot aan mijn NOD.
    Kennelijk heb jij, net als ik, van jezelf al wat LH. Niet te druk maken en lekker broeden ;)
    En hopen op 2 duidelijke strepen op je NOD :D

Hier een voorbeeldje

3. Zustertje2015

10 mrt 2011
    2.682
    0
    36
    Oké ben dus gelukkig niet de enige :)
    Net helaas klein beetje bloedverlies bij afvegen.. Hopen op innestelingsbloeding, maar ga er maar niet vanuit :(

Wel bedankt voor je reactie!

4. Lizzy14

Lizzy14 Niet meer actief

Ik hoop met je mee hoor! Dat zou fantastisch zijn!
    Ik zie dat je net een vmk hebt gehad. Heel verdrietig.. Hopelijk nu weer goed nieuws!

5. Zustertje2015

10 mrt 2011
    2.682
    0
    36

Ja klopt 4juli kreeg ik m'n miskraam maar ook dat begon met een week lang roze/rood slijm verlies maar wel positieve testen.. Tot ik echt bloed ging verliezen toen was het mis..
    Waar zit jij nu in je cyclus?

6. Lizzy14

Lizzy14 Niet meer actief

Ik wacht om mijn ong.. Ik denk dat het morgen doorbreekt.
    Dan beginnen we weer vrolijk aan de volgende ronde.

Vreselijke lastig lijkt me dat! Ben je zo blij, word je direct weer van de roze wolk afgekieperd.
    Daarom dan nu maar duimen voor een mooie knaller :D

Deel Deze Pagina