Hey dames, Vanochtend echt iets heel raars gehad. Ik stond op van een stoel en ik voelde gewoon wat uit me lopen. Nog voordat ik bij de wc was was het gewoon door mijn broek heen gelekt 😳. Er lag een heel plasje in mijn ondergoed (sorry voor de details). Het was hele dunne afscheiding en echt heel erg veel. Heeft iemand dit ook gehad? * edit: 2 dpo vandaag, eisprong is 100% zeker al geweest
Heb mijn bericht even aangepast, 2 dpo vandaag. Het is absoluut niet rekbaar, gewoon echt heel veel en nat. Het is net water maar dan iets gekleurd
Heel zeker, geur is ook typische afscheiding geur en kleur. Het enige verschil met normale afscheiding is de hoeveelheid en dat het dunner en wateriger is.
@liefwolkje. Ik begrijp heel goed wat je bedoel. Ik heb dit zo heel af en toe ook wel eens. Soms loop ik ergens en heb dan echt het idee dat ik in mijn broek plas. Ga dan snel naar de toilet en is mijn hele slipje doorweekt. Heb er alleen nooit op gelet of het Alleen op bepaalde tijden in de cyclus komt.
Hm komt vaker voor dus, fijn om dat te horen Het is alleen zo vies haha loop nu met een inlegkruisje rond voor het geval het weer gebeurd.