Ff een vraagje

Discussion in 'Zwanger worden' started by frownupsidedown, Feb 5, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. frownupsidedown

frownupsidedown Actief lid

Sep 24, 2008
    476
    0
    0
    Almelo
    Hebben jullie al iets gekocht voor je baby, ook al weet je nog helemaal niet of je zwanger bent?

Ik heb zelf toen wij begonnen aan onze eerste ICSI behandeling een pyjamaatje (schrijf je dat overigens zo?) gekocht. Hoewel het kindje er nog niet is, ligt dat pyjamaatje er al klaar voor.

En jullie? Wat hebben jullie al gekocht, of begin je er niet aan omdat je niets wil jinxen?

2. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

Jan 7, 2011
    11,704
    3,816
    113
    Female
    Ik heb bijna mijn hele baby-uitzet gekocht terwijl ik nog niet zwanger was...

Ik was in januari gestopt met roken en heb al het daarmee uitbespaarde geld daarvoor gebruikt.

Wij zouden toch in het uiterste geval gaan adopteren, dus dat kindje zou er toch wel komen.

3. frownupsidedown

Sep 24, 2008
    476
    0
    0
    Almelo
    Ik rook niet, dus die besparing moet ik dan maar ergens anders vandaan toveren ;)
    Als mijn man me niet tegen zou houden, was ik waarschijnlijk ook al erg ver op weg naar de volledige uitzet. :D

4. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

Jun 8, 2011
    3,405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    niks gekocht, en nog niet.
    Ik bedoel, als je nog niet zwanger bent, dan is het nog maar af wachten of en hoe je het kindje krijgt.
    ALs je wel zwanger bent, kan er vanalles mis gaan in het prille begin. DAn koop je kleertje en voor dat kindje, en dan gaat het miss.. voelt voor mij n iet goed om die kleertjes dan aan de volgende baby te geven, waren voor het eerste kindje!

Maar dat is natuurlijk vooe iedereen anders!

5. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

Nog helemaal niets aangeschaft... en blij om... bespraart me een hoop verdriet.
    Moet er niet aan denken om in die afgelopen 32 maanden tegen schattige kleertjes en uitzet aan te moeten hebben gekeken terwijl we maar niet zwanger worden...

6. Dorientje101

Dorientje101 Actief lid

Dec 29, 2011
    470
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben ook niks aangeschaft , want dan kijk je of loop je er elke x tegen aan terwijl het nog wel tijden kan duren, moet er niet aan denken dat ik dan elke x na de spulletjes kijk :(

7. wannabemum

wannabemum Actief lid

Jan 14, 2012
    447
    3
    0
    Werk @ apotheek, bevalt prima!
    Noord-Holland
    Nee, ik koop niets. Eerst goed zwanger worden. Denk wel dat ik dat misschien doe als de eerste paar maanden dan om zijn! Het is natuurlijk wel sUper leuk! Ipv alleen maar mooie kleertjes als kadootje voor iemand anders kopen!! ;) Als je in zo'n winkel loopt zie je zóveel moois!! Zucht... ;)

8. Romper

Romper Bekend lid

Feb 3, 2012
    506
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hier ook nog niets gekocht. Stel inderdaad dat het niet lukt om zwanger te worden, dan maakt het toch wel extra moeilijk als je allemaal babykleertjes/spulletjes in huis hebt. Daarnaast vind ik het veel leuker om die te kopen op het moment dat ik zwanger ben. Maar zoiets moet ieder voor zich weten natuurlijk. Als je je er goed bij voelt om nu al babykleertjes/spulletjes te kopen, dan moet je dat gewoon doen.

9. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

Jan 7, 2011
    11,704
    3,816
    113
    Female
    Tja, het is waar jij je fijn bij voelt natuurlijk.

Wij hadden geen zin om overal het volle pond voor te betalen, dus als we een leuke aanbieding tegenkwamen hebben we het gewoon gekocht.

Zoals ik al schreef, wij waren het erover eens om in het uiterste geval te adopteren....

Gezien mijn verkeerde cycli is het een godswonder dat wij vorig jaar binnen 4 maand zwanger zijn geraakt, want wij hadden ons al voorbereid op een lang traject.

Alle babyspullen had ik in een kamer staan waar ik toch weinig kwam, dus als ik het niet wilde zien bleef ik uit die kamer.

10. sem frummel

sem frummel Fanatiek lid

Oct 21, 2011
    2,386
    1
    36
    verzorgende ig
    wij hebben toen we besloten om zwanger te willen proberen te rake schoentjes en een knuffel gekocht,omdat ik nooit een kinderwens heb gehad voelde t wel speciaal.onze ouders weten ervan mijn broertje heeft al een kindje dus nu krijg ik wel alvast de kleertjes van hem,hij zegt zonde om weg te gooien en scheelt je straks weer veel kopen,kleine maatjes hebben ze maar even aan,ik mag de box en babykamer ook hebben dus dat staat al op zolder,verder kijk ik altijd op gratiz.nl en als ik daar nu iets tegen komen voor een kleintje bestel ik dat ook,en al zou ik nooit zwanger raken dan is er vast iemand anders die ik er een plezier mee kan doen;)

11. Missmama2be

Missmama2be Bekend lid

Jan 26, 2012
    830
    0
    0
    Ik heb nog niets gekocht... wel snuffel vaak opt internet opzoek naar mooie kinderwagens en babykamers.... gewoon om ideeën op te doen...
    Ik denk ook dat mijn vriend me voor gek zou verklaren als ik nu al baby spul ga kopen :p

12. Zoetje88

Zoetje88 Bekend lid

Jan 18, 2012
    659
    0
    0
    Sport,studeren, en man lief hihi..
    Maastricht
    Ons werden splinter nieuwe nieuwen dingen aangeboden en daar zeiden wij geen nee tegen staat opgeslagen in de kelder en hopelijk mogen wij het ook gaan gebruiken ik vind het niet vervelend ofzo om het te zien...
    Ook heb ik wel eens iets gekocht wat ik echt niet kon laten staan hihi...
    Stel dat ze het dan niet meer hebben.
    En als blijk dat je zwanger bent moet je alles in 9 maanden kopen als je dan het een en ander al hebt hoezo niet ?? ...
    Heeel goedkoop een splinter nieuwe maxi cosi cabrio fix en bugaboo zeg ik geen nee tegen dan zet ik het me fijn weg !

13. frownupsidedown

Sep 24, 2008
    476
    0
    0
    Almelo
    Ik snap iedereen die nog niets koopt omdat je niet weet wanneer en of je zwanger wordt. Ik doe er inmiddels al weer meer dan drie jaar over en we zijn bij onze laatste kans aanbeland. Ik ben dan ook wel blij dat mijn man mijn enthousiasme in het begin getemperd heeft.
    Toch is dat pyjaamatje voor mij wel een fijne herinnering aan de begin periode toen ik nog volop hoop had voor een kindje van mezelf. :)
    Ik kijk wel heel veel rond op internet en ik heb een mooi spaarpotje gemaakt waar ik bepaalde spullen van wil kopen als het toch nog lukt.

Share This Page