Kunnen jullie hier iets van maken?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Billy85, 2 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Billy85

Billy85 Actief lid

11 okt 2011
    361
    3
    18
    NULL
    NULL
    Om inzicht in mijn cyclus te krijgen, ben ik begonnen met temperaturen. Alleen snap ik niks van mijn temperatuurkaartje. Zouden jullie eens willen kijken of jullie er iets van kunnen maken?
    Dank je!

2. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Wat gek! Dit lijkt mijn kaartje wel!

3. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Bij mij zie je niet wanneer we hebben geklust maar dus ook precies die dagen! Dit is wel echt bizar!

4. Billy85

Billy85 Actief lid

11 okt 2011
    361
    3
    18
    NULL
    NULL
    Misschien is er dan wel iets mis gegaan en zie je jouw eigen kaartje wanneer je op mijn link klik. Dat heb ik soms ook gehad bij andere meiden die hun kaartje erop hebben gezet. Als ik namelijk op jouw link klik, zie ik een hele andere kaart.

Is er nog een andere manier op de link naar mijn kaartje hierop te krijgen? Ik heb het kaartje nu gewoon gekopieerd en geplakt...

5. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Ooh ik dacht al, wat maf!! Ik weet niet, dit is voor mij ook de eerste maand dat ik dit doe namelijk.
    Heb je niet rechtsboven op die FF-pagina bij sharing de url code gekopieerd? Misschien is dat het.

6. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Ja ik zie het nu, je hebt in de balk boven gekopieerd denk ik? Je kunt dus beter naar sharing gaan en dan get code en dan die url code in je handtekening plakken.

7. Billy85

Billy85 Actief lid

11 okt 2011
    361
    3
    18
    NULL
    NULL
    Doet ie het nu?

8. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Ja nu doet ie het!

Wat een gek kaartje. Je hebt zo te zien (en voor zover ik dat kan beoordelen natuurlijk als volslagen beginneling) nog geen eisprong gehad. Je hebt wel een paar keer op andere tijden getempt zie ik, maar weet niet of het heel veel uitmaakt. Je temp is sowieso constant vrij hoog. Ik kan er eerlijk gezegd ook niet meer van maken dan dat.
    Hopelijk dat wat 'experts' er meer over kunnen zeggen!

9. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    Ik durf wel met enige zekerheid te zeggen dat je nog geen eisprong gehad hebt. Maar ik zie dat je in ronde 1 zit? Kan met ontpillen te maken hebben. Blijven doortempen, soms kan het wel even duren...

10. Billy85

Billy85 Actief lid

11 okt 2011
    361
    3
    18
    NULL
    NULL
    Dankjewel! Ja, ik ging er ook al van uit dat ik geen eisprong had gehad. Is misschien ook wel te verwachten in de eerste ronde na het stoppen met de pil. Maar omdat mijn temperatuur zo schommelt dacht ik dat ik het misschien gemist had ;)
    Hopelijk duurt het niet te lang meer of word ik snel ongesteld, zodat we weer verder kunnen.

11. JeetjeB

JeetjeB Fanatiek lid

26 mrt 2011
    3.214
    1
    38
    Freelance vertaler
    Buitenland
    Ik hoop het ook voor je!

12. MM1981

MM1981 Bekend lid

30 dec 2010
    668
    0
    0
    Je kaartje ziet er nogal bergachtig uit. Aangezien je schrijft dat dit de eerste cyclus na het stoppen met de pil is, denk ik ook dat het aan het ontpillen ligt. Hopelijk snel een mooi temp-kaartje voor jou, zodat je ook beter weet wanneer je je ovulatie hebt!

13. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    Je tempkaartje lijkt enigzins op de mijne ;). Maar je hebt nog geen eisprong gehad, dan moet ie wat hoger zijn, en geeft FF zelf wel een kruis als ie vermoedt dat er een eisprong is geweest.

Deel Deze Pagina