krijg hem niet op de foto... maar ik wacht nog wel ff tot morgen ochtend. is zo vaag dat je hem eigenlijk niet ziet... dus ik weet niet... in elk geval ben ik wel 2 dagen overtijd...
he beckje gefeliciteerd , ik begrijp dat je een positieve test hebt ik wilde toch nog even reageren als jij mijn templijstje bekijkt zul je zien dat er ook een flinke dip in zit maar goed jouw vraag is al niet meer van toepassing het geeft mij wel wat hoop op een positieve test spinnekop
temp heb ik geen tijd voor gehad... maar test... was weer zo'n vage schaduw. na verloop van tijd werd hij wel iets duidelijker... maar lijkt op indroger... snap er niets van... zit nu op 16dpo en nog niets?
mja hier zie ik helemaal niets... heb ik eigenlijk überhaubt wel een eisprong gehad? want dit vind ik maar raar...
mja en wat kost dat eigenlijk? *in het echt zie ik wel een streepje, maarja... of die kleur heeft geen idee...
Hmm eerlijk gezegd zie ik zie niets, balen Beckje. Na je opmerking nog eens naar je kaartje gekeken. Tja een dipje in het midden zie je wel vaker en bij de 2e daling zou ik denken dat de mentruastie er aan komt, in die zin ik dacht van wel een eisprong. Maar als het patroon van na dpo (?) nu weer herhaalt of er komt geen is er mogelijk geen eisprong geeweest. Lastig. Ik moest bloedtesten zelf betalen: valt onder eigen risico omdat dat in het ziekenhuis bepaald wordt. Lekker dat ze dat er ff bijzeggen trouwens (not)
Het huisarts consult wordt vergoed, ja. Vraag eens na bij je zorgverzekeraar, misschien heb ik een ander pakket..