Gek worden!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door lousi, 25 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lousi

lousi Lid

22 sep 2016
    15
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey dames,

24/08 had ik een mk. Eind september teste ik nog positief maar hcg waarde onder 8 en was resterende hcg. Op 22/10 deed ik een kv test 2v5€. Pas na een paar uur dikke positieve streep maar omdat hij buiten afleesbarz tijd was gaf ik het geen aandacht. Omdat het toch in mijn hoofd en teste ik de dag nadien terug. Wederom na een paar uur, een streep. Ik ben elke dag 2 maal blijven testen (ja veeeeeel testen) en de steeep komt niet binnen de 5 min maar wel veel sneller dan bijv de dag ervoor. Het zijn geen tuurstrepen en echt roze. Ik ben 4 dagen voor nod nu denk ik en normaal gezien test ik snel positief. Het kan toch niet dat er 6 testen een indroogstreep geven of wel? Ik word gek echt waar! Kan.het nog steeds hcg zijn van mijn mk? Meningen gevraagd...

2. mamavanyasmin

mamavanyasmin Actief lid

11 dec 2011
    403
    1
    16
    Zuid Holland
    Heb je foto's?

3. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.915
    15.584
    113
    Nabij Utrecht
    Buiten de 5 minuten verschenen is helaas negatief.
    Als het streepje er binnen 5 min staat maar dan bijv een half uur later donkerder is dan is hij geldig, maar als hij (ver) buiten de 5 minuten pas komt is het helaas een negatief resultaat.

Heb je een foto van de testen?

4. Meissie1001

Meissie1001 Fanatiek lid

6 aug 2013
    1.880
    358
    83
    Vrouw
    Reizen, fotografie
    Breda
    De kruidvat testen worden langzaam donkerder tegenwoordig.
    Ik heb dit afgelopen mk ook gehad. Ik testte pas bij 5 weken en gaf positief na 10 min. Werd wel donker (zie mijn vorige geopende posts.
    ik heb heel veel gegoogled die week, ik was wel zwanger maar test werden niet duidelijker. Wel driekwart zo dobker als test streep maar ergens heb ik gelezen van een meisje dat er iets is met reactietijd. Hoe sneller hoe meer hcg. Elke keer moet streepje er sneller komen (sneller dan die 10 min dus en ook dobkerder worden.
    Bij mijn goede zwangerschap binnen 3 min een strepen die dobkerder werd. Bij mijn laatste mk donkere tests die pas na 10 min kleurden en nu uur heel donker waren. Ik zie geen foto van je tests maar ik zou door testen meis. Kan altijd goed zitten!!! Succes

5. Meissie1001

Meissie1001 Fanatiek lid

6 aug 2013
    1.880
    358
    83
    Vrouw
    Reizen, fotografie
    Breda
    Wat ik niet duidelijk vertel is dat mijn tests niet sneller gingen kleuren en bleven hangen op een donkere maar geen knaller. Dit bleek niet goed te zitten... sterkte

6. lousi

lousi Lid

22 sep 2016
    15
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het probleem is dat er binnen de 5 min idd niets verschijnt maar daarna dus licht en wordt donkerder. Het eindigd in een duidelijke roze streep maar effectief niet binnen leestijd. De streep verschijnt wel sneller en sneller maar nog steeds niet binnen.de tijd. Ben wel nog 5 dagen ( tel ik nu) voor nod. Foto heb ik niet (had ik maar heb ze verwijderd). Heb voor morgen een.test van kv maar 2 voor 10€(kruisteken).

7. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    dei plustesten zijn niet de beste testen. Geven vaak valse uitslagen

8. lousi

lousi Lid

22 sep 2016
    15
    0
    0
    NULL
    NULL
    De anderen waren uitverkocht (door mij waarschijnlijk)

9. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    Haha... persoonlijk sponsor..

Ik zou zelf deze testen niet positief zijn, omdat ze zo gevoelig zijn krijg je vaker na lange tijd een streep, die zeggen weinig.

Hcg zou zo moeten vermeerderen dat je bij een vage streep dagen geleden nu al wel duidelijk resultaat moet hebben.

Het positieve is dat je voor je nod zit, nog geen positieve test hebt en dat dus alles nog mogelijk is

Deel Deze Pagina