Hoi dames, Al dagen voor nod het gevoel dat ik zwanger ben. Gisteren moest ik ongesteld worden maar dat werd ik niet, dus vanmorgen getest met een cb digital omdat ik lijp word van de streepjes op de kv testen. Deze gaf aan zwanger 1-2 Klopt dit met een cyclusduur van 28 dagen of had die dan al 2-3 aan moeten geven? Ik weet van mijn vorige zwangerschappen dat ik langzaam hcg aanmaak. O ja k weet natuurlijk dat dit niet wil zeggen dat het goed blijft gaan. 2 Maanden geleden een miskraam gehad bij 5-6 weken dus vandaar onzeker Liefs
Als jouw eisprong bijvoorbeeld pas 11 dagen geleden was en je dus een kortere lf hebt, dan klopt 1-2 prima hoor want dan ben je nu 3+4 wkn zwanger. Weet je je eisprong toevallig? Gefeliciteerd trouwens
Ik heb geen ervaringen met de clearblue. Dus kan je smdaar geen antwoord opgeven. Wel lees ik eens op deze site dat je dan misschien net op t randje zit van 1-2/2-3 en dat ie daarom 1-2 aangeeft ofzo. Als ik het goed zeg. Je hebt sowieso wel genoeg HCG, want begreep wel dat de clearblue meer HCG nodig heeft dan de kruidvat 2v5. Maar in ieder geval. Van harte gefeliciteerd!
Mijn eisprong weet ik niet, we gebruiken geen ovutesten of temperatuur niet dus we doen het echt op de gok want het zwanger worden is gelukkig geen " moeten" ( niet verkeerd bedoeld) het enige wat ik weet is dat mijn cyclus 28 dgn is thnx dames!
Ergens weet ik dat het een indicator is haha maar toch wil je een soort van zekerheid die je niet krijgt natuurlijk haha
Artsen zijn niet zo blij met deze test want geen enkele vrouw is hetzelfde en maakt niet hetzelfde hcg aan. Ik maak heel langzaam aan en pas na 6 weken naar 2-3 en 3+ echt heel laat... laat je niet gek maken. Die test zegt ook zwanger dus ben je zwanger. Van harte xxx