Ook hier een rare kv 2v5 test

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door appelsap27, 16 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. appelsap27

25 jun 2014
    95
    24
    8
    Vanochtend mezelf voorgenomen dat dit de laatste test is die ik doe en gewoon afwachten tot na mijn nod.
    Ben vandaag 10/11 dpo, had woensdag 3 augustus een positieve ovulatietest. Word zo onzeker en verdrietig door al die omo witte testen:(
    En dan krijg ik zo'n rare test... doe er morgen nog maar 1 want deze uitslag is natuurlijk ongeldig.
    Meer dames die pas laat positief testen??? Misschien is er nog hoop deze maand
    Sorry voor de gedraaide foto weet niet hoe ik hem goed moet krijgen;)

Bijgevoegde bestanden:

2. Loetje85

Loetje85 Bekend lid

17 jun 2016
    814
    200
    43
    He appelsap27, wat vervelend dat je dan zo'n gekke test krijgt! Hier geen ervaring mee, maar ik hoop van harte dat je morgen een positie ectest in handen hebt! En laat positief testen kan goed hoor, er zijn een hoop vrouwen die pas op hun NOD positief testen. Laat je morgen weten hoe je test is?

3. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.944
    15.593
    113
    Nabij Utrecht
    Je zit nu op 11 dpo en dat is niet laat voor testen hoor ;)
    Niet iedereen test positief op 11 dpo.

De test is helaas negatief (dus wel gewoon een geldige test). De roze vloeistof is ws in de fabriek voornamelijk aan de bovenzijde vd strip "gespoten" ipv evenwijdig verdeeld, vandaar dat de controle lijn ook het dikst is aan de bovenkant. Op zich dus geen rare test, maar wel negatief helaas.
    Maar op 11 dpo een negatieve test zegt nog niks hoor.
    Bij een innesteling op 10 dpo kan je nog niet eens positief testen op 11 dpo ;);)

4. appelsap27

25 jun 2014
    95
    24
    8
    Bedankt voor jullie lieve reacties!!
    Weet dat het nog vroeg is om te testen maar bij mij vorige 2 zwangerschappen teste ik ook vroeg positief dus had de hoop dat het nu ook zo zou zijn;)
    Mijn laatste zwangerschap is helaas niet goed gegaan... had met 6 en met 10 weken een mooi kloppend hartje en helaas met 12 weken niet meer en is een curettage geworden. Hoop zo dat ik snel weer zwanger ben

5. appelsap27

25 jun 2014
    95
    24
    8
    Vanochtend weer een testje gedaan maar ook deze is omo wit helaas.
    Verwacht vrijdag mijn menstruatie mocht die dan niet komen doe ik van het weekend nog wel een testje

Deel Deze Pagina