Hallo dames, ik ben hier net nieuw en vind het erg leuk om mee te lezen. zelf heb ik nu ook een vraagje. volgens berekeningen en m'n ovulatietesten zit ik nu op de 6e dag na me eisrong, maar ik voel nog geen verandering in me lichaam. heb dus nog geen last van symptonen. is dit mogelijk of zou het niet raak zijn?
@char, is dit je 1e ronde??? natuurlijk is het mogelijk dat je geen symptomen hebt...en natuurlijk is het ook mogelijk dat het niet raak is. 6 dagen na je ei kan echter nog wat te vroeg zijn, misschien heeft een eventuele innesteling nog niet eens plaatsgevonden. succes met afwachten en succes met klussen
Nee dit is de 3e ronde, maar omdat ik best wel veel lees dat er sommigen direct na eisprong last van hebben, ik denk dat heb ik helemaal niet ! haha.. Maar dat kan dus allemaal nog wel komen? want hebben wel geklust rond de dagen van de eisprong en klussen nu nog om de dag voor de zekerheid..
Ik heb nooit last gehad van kwaaltjes ... niet na mijn eisprong (en niet zwanger), maar ook niet na mijn eisprong toen ik wel zwanger was. Zegt dus helemaal niks.
Oke dank jullie wel.. Dan wachten we gewoon af.. Op zn vroegst mag ik volgende week een test doen.. Spannend!
@char, ik heb zelf maandelijks (vanaf 4/5 dagen na eisprong) last van allerlei kwaaltjes, zoals enorm pijnlijke borsten, behoorlijk pijnlijke krampen en steken in/rondom baarmoeder, en ga zo maar door, maar ook bij mij betekent het dus niks. feitelijk heb ik alle typische (vroeg)zwangerschapssymptomen, maar ben ik niet zwanger, dus wat dat betreft. je lijf kan je ook behoorlijk voor de gek houden. dus ik heb besloten om me niks meer aan te trekken van al die kwaaltjes, en we zullen we zien waar het schip strand.